دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1400/08/08
کدخبر :58379
33
چاپ :

معدن سیلیس و آهک کرمان به دلیل عدم رعایت ملاحظات زیست محیطی تعطیل شد

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان از تعطیل شدن معدن سیلیس و آهک شهرستان کرمان به دلیل عدم رعایت ملاحظات زیست محیطی خبر داد.

"داریوش غفاری" در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال پایش شبانه مشترک مسئولین اداره پایش و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمان وضعیت معدن سیلیس و آهک واقع در کیلومتر ۱۷ اتوبان کرمان _باغین مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، براساس بررسی های کارشناسی به دلیل عدم رعایت ملاحظات زیست محیطی که باعث آلودگی هوا شده بود، بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی دستور توقف فعالیت معدن صادر و نسبت به تعطیلی واحد اقدام  شد.

 غفاری با اشاره به فرا رسیدن فصل سرد سال و احتمال بروز وارونگی هوا و تشدید آلودگی عنوان کرد: برنامه پایش صنایع به ویژه صنایع منتشرکننده گازها و ذرات در محیط در دستور کار اداره کل محیط زیست قرار دارد و با مسببین آلایندگی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان از صاحبان صنایع و خدمات درخواست کرد نسبت به استانداردسازی تجهیزات کارگاهی اقدام و در مصرف بهینه سوخت و انرژی اهتمام ویژه‌ای به عمل آورند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.