يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1400/08/15
کدخبر :58634
32
چاپ :

معاون حقوقی قوه قضاییه از کانون اصلاح و تربیت کرمان بازدید کرد

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه باهمراهی رئیس کل دادگستری استان کرمان،معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم ورئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کرمان از کانون اصلاح وتربیت کرمان واقع در ماهان بازدیدکرد.

حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز پنجشنبه از خوابگاه های مددجویان کانون اصلاح و تربیت کرمان، هواخوری، مرکز بازی و تفریح، مرکز بهداشت و درمان، باشگاه ورزشی، کارگاه های مشاوره ومددکاری و کارگاه کامپیوتر بازدید کرد.
بررسی روند ارتباط الکترونیکی مددجویان این کانون با خانواده آنها (ملاقات برخط) نیز از دیگر بخش های این بازدید بود.
 
به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، همچنین در این بازدید رسیدگی تخصصی پزشکی به مشکلات چشمی یکی از مددجویان کانون نیز از سوی رئیس کل دادگستری استان کرمان مورد تاکید قرار گرفت.
مسئولان قضایی استان و کشور در جریان این بازدید به صورت تلفنی و ویژه نسبت به بررسی و حل مشکلات مددجویان اقدام کردند و دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات حقوقی و قضایی تعدادی از این مددجویان صادر شد.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه در این بازدید گفت: امکانات موجود در کانون اصلاح و تربیت کرمان به نسبت سایر استان های کشور در وضعیت بسیار مطلوب و مناسبی قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی در جریان بازدید از کتابخانه کانون اصلاح و تربیت تاکید کرد: سوق دادن و ترغیب نوجوانان و جوانان حاضر در کانون اصلاح و تربیت به کتاب‌خوانی می تواند زمینه را برای پیشگیری از ارتکاب مجدد جرم و نیز بازسازی شخصیت اجتماعی آنها فراهم کند.

وی خطاب به مددجویان کانون اصلاح و تربیت ماهان تصریح کرد: از فرصت های موجود خود نهایت استفاده را داشته باشید تا پس از آزادی بتوانید مسیر زندگی خود را عوض کنید زیرا هنوز جوان هستید و هر گونه تغییر در سبک و روش زندگی در جوانی بهتر از سایر دوره های زندگی ممکن است.

وی در ادامه بر استفاده از ظرفیت های انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه به منظور ایجاد زمینه آزادی مددجویان کانون اصلاح و تربیت تاکید کرد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در سخنانی تاکید کرد: مددکاران بسیار خوبی در کانون اصلاح و تربیت مشغول‌پیگیری امورات مربوط به مددجویان هستند.
برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.