دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/11/30
کدخبر :103001
0
چاپ :

مشارکت، بهترین سلاح در جنگ رسانه‌ای/ حضور در انتخابات، نفی انتقاد مردم از مسئولان نیست

رئیس شورای وحدت استان کرمان گفت: ضرورت حضور مردم در انتخابات به معنی نفی گلایه‌ها و انتقادات مردم از برخی مسئولان و نمایندگان مجلس نیست و اگر می‌خواهیم مسائل اقتصادی و معیشتی حل شود.

حجت الاسلام سیدجواد موسوی با بیان این مطلب که نقاط قوت، کشور ما را از همه مشکلات و سختی‌ها عبور داده، اظهار کرد: این نقاط به ما توان داده تا در مسیر صحیح قرار گرفته و بر دشمنانمان غلبه کنیم، لذا باید این نقاط قوت را حفظ کنیم که انتخابات یکی از مهمترین نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با تاکید بر تبعیت از رهبری و توجه به هدایت‌های ایشان تصریح کرد: رهبری از ابتدای سال مسئله انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان را مطرح کرده‌اند و ایشان مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت انتخابات را مورد تاکید قرار داده‌اند.

این فعال سیاسی بیان کرد: شورای وحدت با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری از چهار ماه پیش در بیشتر حوزه‌های انتخابیه استان کرمان حضور یافته و جلسات با شکوهی با موضوع مشارکت برگزار و به تبیین حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری در انتخابات پرداخته است.

وی در ادامه مهمترین دغدغه و گلایه مردم را مسائل اقتصادی و معیشت دانست و گفت: کوتاهی‌هایی در این زمینه صورت گرفته و بخش قابل توجهی از گلایه‌های مردم به حق است و مسئولان باید به این گلایه مندی‌ها توجه داشته باشند.

وی افزود: دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند تا فشارهای خود را بر کشور افزایش دهند که این فشارها بیشتر در بخش اقتصادی و تحریم‌هاست و اگر به دنبال بیان گلایه‌مندی خود با صدای بلند هستند، باید حتماً حضور جدی در انتخابات داشته باشند و راه را برای دشمن ببندند.

موسوی با تاکید برآنکه انتخابات و بالا رفتن مشارکت حتماً در وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تاثیرگذار است، اظهار کرد: تحریم ها باعث ایجاد اختلال و بی نظمی‌هایی در داخل کشور که ریشه مدیریتی دارد، شده است و اثر تحریم‌ها به صورت مستقیم خیلی زیاد نیست اما سوء مدیریت و بی کفایتی به فشار اقتصادی کمک زیادی می‌کند.

وی با بیان این مطلب که مشارکت در حل مسائل اقتصادی و معیشتی و ناامیدی دشمنان تاثیرگذار است، گفت: بهترین سلاحی که در این جنگ رسانه‌ای ما را به پیروزی می‌رساند، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.