دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/10/28
کدخبر :100149
4
چاپ :

مستندسازی بیش از ۵۰۰ ملک آموزش و پرورش استان کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با سرپرست شهرداری کرمان از مستندسازی بیش از ۵۰۰ ملک از املاک آموزش و پرورش در دو سال اخیر خبر داد.

رضا رضایی در دیدار با سرپرست شهرداری کرمان همکاری شهرداری و آموزش و پرورش را لازمه توسعه فرهنگ شهروندی دانست و گفت: با توجه به حساسیت نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی و تربیت شهروند مطلوب، تعامل و همکاری شهرداری با این نهاد مهم و زیر ساختی ضرورتی انکار ناپذیر است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با تاکید بر اینکه هر فعالیت مثبتی در آموزش و پرورش به صورت مستقیم در توسعه و پیشرفت کشور نقش آفرین است، بیان کرد: تجاری سازی فضاهای آموزشی با در نظر گرفتن ملاحظات آموزشی در راستای خلق درآمد پایدار یکی از رویکرد های مهم آموزش و پرورش در دولت سیزدهم است.

رضایی با اشاره به ساخت ۲۸ واحد تجاری در بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان و درآمد زایی ماهیانه حدود یک میلیارد تومان برای آموزش و پرورش در ادامه بر همکاری شهرداری جهت تجاری سازی زمین آموزش و پرورش در خیابان گلبازخان تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از تعامل و همکاری اثربخش شهرداری کرمان با آموزش و پرورش بر اساس تفاهم نامه های همکاری تقدیر کرد و گفت: آموزش و پرورش استان در زمینه های مختلف آماده همکاری مشترک با شهرداری است.

رضایی از مستندسازی بیش از ۵۰۰ ملک از املاک آموزش و پرورش در دوسال اخیر خبر داد و در ادامه خواستار همکاری شهرداری جهت مستند سازی سایر املاک نیز شد.

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهر کرمان و سرانه پایین فضای آموزشی این شهر نسبت به سایر مناطق استان و کشور خواستار واگذاری زمین به آموزش و پرورش جهت مدرسه سازی در مناطق مختلف شهر کرمان به ویژه بلوار جمهوری و شهرک الغدیر شد.

رضایی از بهره برداری از پنج فضای آموزشی ۱۲ کلاسه تا ابتدای سال تحصیلی آینده در شهر کرمان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه شعار ما مدرسه قوی لازمه ایران قوی است شهرداری نیز در راستای توانمند سازی مدارس با آموزش و پرورش همکاری کند

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.