دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/09/27
کدخبر :98608
15
چاپ :

مسابقه عکاسی «قاب‌های عزیز» در کرمان برگزار می‌شود

مسابقه «قاب‌های عزیز» با محوریت زوایای کمتر دیده و پرداخته شده در آیین‌های استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام مانند ارادت خالصانه کودکان، نوجوانان و جوانان به شهدا در کرمان برگزار می‌شود.

مسابقه عکاسی از آیین استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام ویژه استان کرمان در دو بخش‌حرفه‌ای (دوربین عکاسی) و تلفن همراه از سوی سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس استان کرمان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال حداکثر هشت عکس در هر بخش در این مسابقه شرکت کنند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، یکی از محورهای این مسابقه زوایای کمتر دیده و پرداخته شده در آیین‌های استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام همچون ارادت خالصانه کودکان، نوجوانان و جوانان به شهداست و عکس‌های ارسالی باید مستند باشد و عکس‌های تلفن همراه با کیفیت اصلی ارسال شود.

شرکت‌کنندگان علاوه‌بر درج مستندات هر عکس (تاریخ، زمان و مکان) و تعیین بخش حرفه‌ای یا موبایلی، با ارسال مشخصات (نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، آدرس محل سکونت، شماره همراه و مجازی) و عضویت در کانال «راه آوینی» به آدرس @aviniroad نسبت به تکمیل فرایند حضور در مسابقه اقدام کنند.

مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا ۱۰ دی‌ماه امسال است و علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه از طریق شماره فضای مجازی ۰۹۰۵۱۶۷۹۹۰۹ در پیام‌رسان ایتا و تلگرام و یا مراجعه به سایت https://maghar۴۱.ir/festival/۲۳ آثار خود را ارسال کنند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.