يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1400/10/05
کدخبر :61013
64
چاپ :

مربی تیم فوتبال مس کرمان حساس ترین بازی ما مقابل قشقایی شیراز بود

مربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه حساس ترین بازی ما در نیم فصل مقابل قشقایی شیراز بود، اعلام کرد: حریف بالای جدول قرار داشت، می دانستیم که بازیکنان آنها با انگیزه هستند.

محمود محمودی نیا پس از بازی تیمش مقابل قشقایی شیراز  در جمع خبرنگاران افزود: تیم قشقایی را خوب آنالیز کرده بودیم و می دانستیم آنها جایگاه شایسته ای دارند و می آیند که از آن دفاع کنند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،  به بازیکنان خود گفته بودیم اگر می خواهید به بالای جدول صعود کنید باید سه امتیاز بازی با قشقایی را بگیرید که خوشبختانه بازیکنان ما دستورات تاکتیکی هم در دفاع و هم در حمله به اجرا گذاشتند و برنده بازی شدند.

محمودی نیا ادامه داد: به هواداران و مردم کرمان تبریک می گویم و از تیم سختکوش قشقایی هم تشکر می کنم زیرا آنها احترام زیادی دارند.

مربی تیم مس کرمان افزود: در این بازی ابتدا هدف ما گل نخوردن بود که تمام روزنه ها را بستیم و طبیعی بود که پس از گل هم از اندوخته خود محافظت کنیم، ۲ تعویض کردیم و بازیکنان سرعتی را آوردیم که ۲بار نیز تک به تک شدند و برنامه ما نیز استفاده از پشت مدافعان حریف بود که موفق عمل کردیم.

تیم فوتبال قشقایی شیراز عصر شنبه در هفته یازدهم مسابقات فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه حافظیه شیراز با یک گل مغلوب تیم مس کرمان شد.

هم اینک در جدول رده بندی با پایان یافتن هفته یازدهم تیم ملوان انزلی با ۲۳ امتیاز جای خود را در صدر جدول محکم کرد ، تیم مس  کرمان با ۲۰ امتیاز و تیم قشقایی هم با ۱۹ امتیاز دوم و سوم شدند.در رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر دوره ۲۲ را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.