دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/09/29
کدخبر :98718
2
چاپ :

مراسم تدفین شهید گمنام در دادگستری کرمان برگزار می‌شود

رئیس کل دادگستری استان از عموم مردم کرمان، مسئولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای شرکت در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در دادگستری کل استان دعوت به عمل آورد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در نشست هماهنگی آیین استقبال، تشییع و تدفین شهید گمنام اظهار کرد: این آیین معنوی در دادگستری کل استان همراه با مدیحه‌سرایی و سخنرانی آیت الله صدیقی، مشاور عالی رئیس قوه قضاییه و امام جمعه موقت تهران برگزار خواهد شد. 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی اعلام کرد: مراسم تشییع شهید گمنام روز پنج شنبه ۳۰ آذرماه جاری از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه از ابتدای خیابان عدالت تقاطع خیابان سپهبد شهید قرنی جنب تامین اجتماعی شماره دو به سمت دادگستری کل استان کرمان برگزار می‌شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: برگزاری مراسم استقبال شهید گمنام از سه راه عدالت آغاز می‌شود و مسیر تشییع در خیابان عدالت و از درب ورودی پارکینگ دادگستری استان کرمان خواهد بود و امیدواریم با حضور شهید والامقام در دادگستری استان کرمان عموم مردم ولایتمدار و کارکنان ادارات از وجود این مرقد مطهر مستفیذ شوند و این مکان تبدیل به قطب فعالیت‌های فرهنگی در عدلیه شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.