دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/11/30
کدخبر :103000
0
چاپ :

مجلس خبرگان، قوت رهبری و نظام است

نگاه مجلس خبرگان به راس نظام و ستون انقلاب است و مجلس خبرگان قوت رهبری است و قوت رهبری قوت نظام و انقلاب است و وقتی دشمنان این قوت را ببینند در تحریم‌ها و دیگر تهدیدها عقب‌نشینی خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: جایگاه مجلس خبرگان بسیار با اهمیت و مهم است و این مجلس که در جایگاه رهبری نظام، انقلاب و ملت نیز ایفای وظیفه می‌کند و همان قدر برای کشور رهبری مهم است به همان نسبت جایگاه مجلس و انتخابات خبرگان هم مورد اهمیت است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی مهمترین رکن اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی را ولایت و رهبری دانست که بیانگر اهمیت مجلس خبرگان است، و افزود: رهبری حرکت انقلاب را حفظ می‌کند و انقلاب در مسیر رسیدن اهداف اسلام حرکت می‌کند و اگر رهبری نباشد موجب انحراف حرکت نظام، اسلام و مردم است.

این نامزد انتخابات مجلس خبرگان در استان کرمان با اشاره به اینکه آباد کردن دین و دنیای مردم از مقاصد اصلی انقلاب است، افزود: اگر رفاه‌، امنیت و عدالت وجود داشته باشد و فساد، ظلم و تبعیض نباشد و همه خوبی‌های مادی و معنوی وجود داشته باشد می‌توان گفت رهبری کارش این است که همه اجزای حاکمیت را به سوی این اهداف هدایت کند.

وی با تبیین جایگاه رهبری در به ثمر نشستن اهداف عالیه نظام و اسلام و مبارزه با استکبار، اظهار کرد: رهبری کارش این است در مقابل فشارهای دشمنان استقامت کند و در مقابل دشمن نلرزد تا مردم با تاسی از آنچه بیان شد، عمل کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه بر لزوم رسالت رهبری به استناد از سیره ائمه اطهار (علیهم السلام) تاکید کرد و گفت: همان رسالتی که خداوند متعال به عهده پیامبران گذاشته، در حال حاضر به عهده رهبری است.

علیمرادی وظیفه مجلس خبرگان رهبری را به نیابت از مردم خطیر دانست و افزود: وظایف رهبری آن قدر با اهمیت است که بیانگر جایگاه مجلس خبرگان است چون این مجلس به نیابت از مردم مراقب بقای خصوصیات رهبری است و ایشان را نیز تعیین می‌کند.

وی جایگاه ولایت فقیه را در جمهوری اسلامی جلوه‌ای از رسالت ائمه اطهار علیهم السلام دانست و گفت: مجلسی که عهده دار تعیین رهبری در مواقع ضرورت است و اهمیت ویژه‌ای دارد لذا می‌طلبد مردم در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

این داوطلب انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان کرمان در بخش دیگری از این گفت وگو به وظایف مجالس خبرگان و شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری مربوط به اجرای برنامه‌های درون نظام و حاکمیت است اما نگاه مجلس خبرگان رهبری به راس نظام و ستون انقلاب است و مجلس خبرگان قوت رهبری است و قوت رهبری قوت نظام و انقلاب است و وقتی دشمنان این قوت را ببینند در تحریم‌ها و دیگر تهدیدها عقب‌نشینی خواهند کرد و دیدیم در قدرت سخت که گزینه نظامی بود شکست خوردند و در قدرت نرم هم با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب متوقف خواهند شد.

وی حضور مردم را در دو انتخابات سرنوشت‌ ساز ۱۱ اسفندماه مثبت و با شکوه ارزیابی کرد که با کمک رسانه‌ها این شور متبلور خواهد شد و گفت: رسانه‌ها باید ضمن ایجاد شور انتخاباتی و بالا بردن مشارکت عمومی به شکلی عمل کنند که انتخابات خبرگان رهبری در صدر اخبار باشد تا بار دیگر با همت ملت بصیر برگ زرینی در کارنامه انقلاب اسلامی ثبت شود و دشمنان نیز مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن ناامیدتر از همیشه شکست بخورند.

 نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تمجید از حضور مردم جنوب کرمان در همه فراز و نشیب‌های ۴۵ ساله انقلاب اسلامی، آنها را مردمی با وفا و پای کار دانست و اظهار کرد: مردم جنوب کرمان در طول ۴۵ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی وفاداری‌شان را ثابت کردند و این مهم بر هیچ کس پوشیده نیست لذا انتظار می‌رود در روز ۱۱ اسفندماه با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رای با آرمان امام راحل شهدا، انقلاب و رهبری تجدید میثاق نمایند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.