دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/12/02
کدخبر :103038
0
چاپ :

فردی باید برای نمایندگی مجلس انتخاب شود که متخصص و دلسوز مردم باشد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان حضور در انتخابات را نشان‌دهنده حمایت مردم از نظام اسلامی دانست و گفت: فرد منتخب باید تخصص و تعهد داشته و دلسوز مردم باشد.

حجت الاسلام محمدعلی پورمحی آبادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه اظهار کرد: حضور ما در انتخابات نشان می‌دهد که نظام اسلامی هنوز از پشتوانه و حمایت مردمی برخوردار است و این معنی را به تمام دنیا مخابره می‌کند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات بیان کرد: باید تبیین شود که تأثیر حضور ما در انتخابات تا چه میزان اثرگذار است زیرا بعضی گمان می‌کنند صرفاً حضور برای انتخاب نماینده و پرکردن یک کرسی در مجلس است در حالی که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در آینده نظام بسیار تأثیرگذار است و اگر تأثیر نداشت دشمن تلاش نمی‌کرد که ما حضور نداشته باشیم.

حجت الاسلام پورمحی آبادی در رابطه با تأثیر و نقش دانشگاهیان در ترویج حضور مردم در انتخابات گفت: جامعه نخبگانی دانشگاه به ویژه اساتید می‌توانند با تبیین مسائل در کلاس درس زمانی را برای پاسخ به شبهات دانشجویی اختصاص دهند زیرا خود این تبیین می‌تواند در مشارکت حداکثری جامعه دانشگاهی تأثیرگذار باشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان شاخص‌های فرد اصلح را از دیدگاه خود این‌چنین بیان کرد: شاخص‌ها زیاد است اما ملاک و شاخصی که مقام معظم رهبری هم به آن اشاره کردند بسیار مهم است که فرد منتخب تخصص و تعهد داشته باشد و دلسوز مردم باشد تا بتواند برای آنها کاری انجام دهد. رنج کشیده باشد و درد مردم را در مسائل مختلف درک کند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.