دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/12/02
کدخبر :103040
0
چاپ :

سپاه هیچ کاندیدایی در انتخابات ندارد و از هیچ جریانی دفاع نمی‌کند

سپاه هیچ کاندیدایی در انتخابات ندارد و از هیچ جریان فکری، سیاسی و اجتماعی دفاع نمی‌کند بلکه پاسداران، فرماندهان و ... مثل یکایک مردم نسبت به حضور همگانی، پرشور و حماسی وظیفه دارند.

حجت‌الاسلام علی عرب‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از خطوط قرمز سپاه، انقلاب اسلامی و دستاوردهای باعظمت و بابرکت آن است و سپاه خود را مکلف به حراست و پاسداری از آن می‌داند. 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی بیان کرد: سپاه در رابطه با انتخابات و مسائل سیاسی بر اساس منشور مستخرج از قانون اساسی، مکلّف به رعایت مُرّ قانون در همه مسائل سیاسی است و انتخابات به عنوان‌ موضوع سیاسی و اجتماعی برای سپاه بسیار مهم است.

عرب‌پور تصریح کرد: علاوه بر ایجاد امنیت برای برگزاری انتخابات پرشور و همگانی، سپاه در بُعد امنیتی و حراستی از انتخابات ۱۱ اسفند همانند نهادهای نظامی و انتظامی موظف به انجام تکالیف خود در خصوص برگزاری انتخابات پرشور حماسی است. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هیچ فرمانده و مدیری در مجموعه سپاه حق ندارد له یا علیه نامزدهای موجود در صحنه انتخابات تبلیغ کرده و یا حرفی بزند.

عرب‌پور افزود: مراقب باشیم دشمن افرادی را در این جبهه نفوذ ندهد زیرا مجلس آینده باید قوی باشد و البته مجلس خبرگان مهمتر است زیرا از حساسیت بیشتری برخوردار است و چون دشمن علیه ولایت فقیه تبلیغ می‌کند، مردم با رأی دادن مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بزنند و ثابت کنند تا آخر پای ولایت می‌مانند و دست از ولایت بر نمی‌دارند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.