يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1400/08/12
کدخبر :58551
27
چاپ :

زنگ استکبارستیزی در کرمان نواخته شد

زنگ استکبارستیزی در آستانه ۱۳ آبان در دبیرستان امام خمینی (ره) آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان به صدا در آمد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان  در آئین نواختن زنگ استکبارستیزی در دبیرستان امام خمینی (ره) آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: دانش آموزان نقش پررنگی در دفاع مقدس ایفا کردند و در کنار زنان، مردان و جوانان ممکلت سدی محکم در برابر دشمن ایجاد کردند.
وی گفت: بسیاری از شهدا و رزمندگان امروز همان دانش آموزان دیروز هستند که حماسه آفرینی کردند و نمونه آن حسن فهمیده است.

به گزارش دل عالم به نقل از مهر، اسکندری نسب دانش آموزان را آینده سازان مملکت دانست و اظهار کرد: امروز در شرایط حساسی قرار داریم؛ نیاز است در گام دوم انقلاب تلاش بیشتری انجام دهیم. در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر علم آموزی دانش آموزان برای سربلندی ایران تاکید شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم، ادامه داد: دانش آموزان با حضور پررنگ در برنامه‌های علمی و فرهنگی می‌توانند باعث رشد هر چه بیشتر کشور شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته از ۱۵ آبان آموزش حضوری به صورت پررنگ‌تر در مدارس دنبال می‌شود.

اسکندری نسب گفت: در شرایط سخت کرونایی دشمن در تلاش است تا روحیه ناامیدی را در جامعه و بین خانواده‌ها گسترش دهند؛ باید بسیار هوشیار باشیم و به ترفندهای شوم آنها توجه نکرده و از فرصت‌ها خوب استفاده کنیم.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.