سه شنبه11 ارديبهشت 1403     Tuesday, April 30, 2024
1402/08/16
کدخبر :96717
4
چاپ :

روستابازار در رفسنجان راه‌اندازی می‌شود

شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید در این موضوع کمک کنند. در این راستا مکانی برای ایجاد روستابازار در رفسنجان در نظر گرفته خواهد شد.

محمدرضا رحمانی در جلسه مقدماتی ایجاد روستابازار در محل فرمانداری رفسنجان اظهار کرد: ایده مکانی برای عرضه محصولات تولیدی مشاغل خانگی روستایی، ایجاد شود تا محصولات به فروش برسد و زمینه کسب درآمد پایدار برای آن‌ها فراهم شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: متولیان راه‌اندازی روستابازار؛ شهرداری، بخشداری و دهیاری، شرکت تعاونی روستایی و اداره امور عشایر هستند.

معاون فرماندار رفسنجان با اشاره به دغدغه کارآفرینی در روستاها، مهمترین مسئله را نبود مکانی برای عرضه و فروش محصولات تولیدی در روستاها و نیز مشکل عدم توانمندی لازم در بازاریابی و جلب مشتری دانست.

وی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های جدید و نیمه فعال قالیبافی، چوب و مصنوعات چوبی، شیرینی جات، خیاطی، پرورش زنبور عسل، پرورش بلدرچین و ... در بخش مرکزی شهرستان، گفت: اگر مکانی دائمی برای فروش محصولات روستایی در رفسنجان ایجاد شود می‌توان بحث‌های آموزش، بسته‌بندی و غیره را برای ارتقاء کیفیت محصولات تولیدکنندگان ارائه کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.