دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/09/15
کدخبر :98365
33
چاپ :

دیدار استاندار کرمان با مادر سردار شهید «محمد جمالی» / افتتاح چند پروژه در شهربابک

استاندار کرمان امروز ۱۵ آذرماه در سفر به شهرستان شهربابک، با مادر سردار «محمد جمالی»، اولین شهید کرمانی مدافع حرم‌ حضرت زینب (سلام الله علیها) دیدار کرد.

محمدمهدی فداکار در دیدار با مادر سردار شهید «محمد جمالی»، هم‌رزم و یار دیرین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با آرزوی سلامتی و طول عمر برای مادر شهید جمالی از خاطرات، رشادت‌ها و دلاورمردی‌های این شهید والامقام در دوران هشت سال دفاع سخن گفت. 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، سردارشهید محمد جمالی زاده متولد سال ۱۳۴۲ روستای پاقلعه شهربابک است. 

وی با آغاز جنگ تحمیلی به نبرد حق علیه باطل رفت و تا اواخر هشت سال دفاع مقدس در جبهه ماند. بیشترین سال‌های عمرش را در رکاب حاج قاسم بود و در عملیات مهمی مثل طریق‌القدس، فتح‌المبین، بیت‌المقدس، رمضان، کربلای یک، چهار و پنج، والفجر هشت همراه با لشکر ثارالله کرمان حضور داشت. 

رفاقت و دوستی سردار شهید محمد جمالی با حاج قاسم همچنان ادامه داشت و سرانجام در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۲ در شهر دمشق سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و مزار وی در گلزار شهدای کرمان قرار دارد. 

بنابراین گزارش، استاندار کرمان که به منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چند طرح به شهرستان شهربابک سفر کرده، با همراهی امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به مقام شامخ شهیدان این شهر ادای احترام کردند. 

در نخستین برنامه سفر کاری استاندار کرمان به شهرستان شهربابک، پنج راه روستایی در روستاهای کُرُم، مهرآباد، سروشک، دغندر و مراع با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان افتتاح شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.