دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1400/02/11
کدخبر :46408
48
چاپ :

داوطلبان رد صلاحیت‌شدۀ شوراها تا 12 اردیبهشت فرصت اعتراض دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: «مراتب تایید یا رد صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر استان اعلام شده و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه فرصت اعتراض وجود دارد».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان ،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: «مراتب تایید یا رد صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر استان اعلام شده و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه فرصت اعتراض وجود دارد».

، محمدصادق بصیری در جلسه‌ی ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه صلاحیت داوطلبین شوراهای اسلامی روستاها در حال انجام است و بخشداران تا دوم خرداد فرصت دارند تا نتیجه را به داوطلبان اعلام کنند اظهار کرد: «تا 31 اردیبهشت ماه جاری فرصت رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای روستایی است».

وی ادامه داد: «مراتب تایید یا رد صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر استان اعلام شده و رد صلاحیت‌شدگان تا 12 اردیبهشت فرصت اعتراض دارند».

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان این‌که قرار بود برگزاری انتخابات در شهر کرمان به صورت الکترونیکی باشد افزود: «متاسفانه تا این لحظه این موضوع لغو شده اما پیگیر هستیم که این کار انجام شود». 


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.