دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/10/07
کدخبر :99300
11
چاپ :

دادستان‌ها با قاطعیت با عوامل و رخدادهای ناامنی برخورد کنند

دادستان‌ها به عنوان مدعی العموم وظیفه پیگیری حقوق عامه، اجرای عدالت، تامین امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم را بر عهده دارند و بایستی با قاطعیت با عوامل و رخدادهای ناامنی برخورد کنند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در آئین معارفه دادستان شهرستان انار اظهار کرد: انار جز امن‌ترین شهرهای استان کرمان است و امیدواریم با راه‌اندازی دادستانی در این شهرستان رخدادهای ناامنی به حداقل ممکن برسد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، حمیدی در ادامه تصریح کرد:کشور در آستانه برگزاری یک انتخابات بزرگ و مهم است و حضور پرشور و گسترده مردم در این آزمون مهم می‌نواند تمام نقشه‌های دشمنان و معاندان این نظام را از بین ببرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: آمار بالای مشارکت مردم شهرستان انار در انتخابات، راهپیمایی‌ها و مناسبات مذهبی و ملی همیشه چشمگیر بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: پیرو مطالبات مردم انار و مسئولان شهرستان با رایزنی‌های دادگستری کل استان کرمان و موافقت ریاست قوه قضائیه راه‌اندازی مجدد دادسرای شهرستان انار در دستور کار قرار گرفت و ساختار تشکیلاتی شهرستان مجدداً به دادگستری ارتقا یافت.

حمیدی تصریح کرد:‌ امیدواریم این ارتقاء ساختار تشکیلاتی در دستگاه قضایی انار منتهی به خدمت بهتر به مردم شریف این شهرستان شود و انتظار داریم مسئولان با همکاری و تعامل با دستگاه قضایی نسبت به رفع مشکلات مردم کوشا باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان و مدیران باید دغدغه‌های مردم را ببینند، گفت: بایستی تمام توان و وقت خود را برای حل مشکلات مردم صرف کنیم آنچه که از دستمان برمی‌آید انجام دهیم و به دنبال جلب رضایت مردم باشیم.

وی با اشاره به مشکلات موجود در شهرستان انار اظهار کرد: مسائل و چالش‌هایی در شهرستان انار وجود دارد اما بایستی دستگاه‌های متولی با همکاری یکدیگر در جهت رفع مشکلات شهرستان تلاش کنند و دادگستری استان کرمان آمادگی همکاری را در همه حوزه‌ها دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.