دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/10/06
کدخبر :99274
4
چاپ :

دادستان کرمان با خانواده و همسر شهید رمضان شریف‌زاده دیدار کرد

ضمن گرامیداشت سالرزو وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها، از جایگاه رفیع شهدا و همچنین نقش ارزنده خانواده آنان در تحکیم نظام و حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب، تجلیل به عمل آوردند.

مهدی بخشی در این دیدار ضمن اشاره به رشادت‌های شهدا برای حفظ امنیت کشور و دفاع از دین و نظام بیان کرد: سرکار خانم شریف زاده به عنوان فرزند و یادگار آن شهید والامقام با حفظ روحیه انقلابی، در سنگر خدمت رسانی به مردم در دستگاه قضا، در تداوم مسیر شهدا و حفظ آرمان‌های والای آنان، حرکت می‌کند. 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، دادستان کرمان با تأکید بر اینکه اعتقاد راسخ و باور قلبی ما این است که هر چه داریم از برکت خون شهداست، افزود: حضور در بین خانواده‌های معظم شهید و ایثارگر، علاوه بر انجام وظیفه، در تقویت روحیه معنوی و دینی ما نیز مؤثر است.

بخشی خطاب به همسر شهید شریف‌زاده گفت: برای ما دعا کنید، زیرا باور قلبی دارم که دعای خانواده‌های معزز شهدا در پیشبرد امور و گره‌گشایی از مشکلات مردم، مؤثر است.

همچنین در پایان این دیدار، با اهدای لوح یادبود از همسر و فرزندان شهید گرانقدر تقدیر شد.

گفتنی است: شهید رمضان شریف زاده ماهانی متولد ۱۳۳۸ در شهرستان کرمان است؛ سال ۱۳۵۹ ازدواج کرد، یک پسر و سه دختر دارد.

وی در طول دوران دفاع مقدس راننده تانک بودند و در بمباران شیمیایی در منطقه سومار مجروح شد و سال ۱۳۷۱ بر اثر عوارض ناشی از آن بـه شهادت رسیـد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.