دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1400/06/28
کدخبر :56716
52
چاپ :

دادستان زرند به تعطیلی کارخانه آریا نخ ورود کرد

دادستان عمومی و انقلاب زرند با همراهی اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند با حضور در روستای باب تنگل قدمگاه از کارخانه غیرفعال تولید نخ بازدید کرد.

حجت الاسلام"اسماعیل بلوچ زاده"  پس از بازدید از این کارگاه اظهار کرد: طبق اطلاعاتی که به ما رسیده در این کارخانه  ۵۰ نفر  نیرو  مشغول به کار بوده که متاسفانه از چند سال قبل به دلایلی که در دست بررسی قرار خواهد گرفت؛  این کارخانه تعطیل شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،  متاسفانه به نظر می رسد عزمی برای بازگشایی کارخانه تولید نخ استرج وجود نداشته و در این رابطه ضمن بیکار شدن ۵۰ کارگر،  سرمایه گذاری انجام شده نیز  بلااستفاده رها شده است.

بلوچ زاده بیان کرد: دستگاه قضایی شهرستان زرند در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکیدات رییس قوه قضاییه برای رفع  موانع تولید از این  کارخانه و برای بازگشت اشتغال به این روستا اقدام خواهد کرد.

دادستان شهرستان زرند اظهار کرد: این حجم سرمایه گذاری رها شده که می توانست در خدمت اشتغال و رونق اقتصادی منطقه قرار گیرد، جای تعجب دارد.

وی ادامه داد: گزارش تعطیلی این واحد تولیدی طی روزهای اخیر به دادسرای شهرستان اعلام شده که به لحاظ اهمیت رفع موانع  در مسیر اقتصاد، تولید و اشتغال، به همراه اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم از این واحد بازدید و مقرر شد  تا  در اسرع وقت گزارشی پیرامون اتفاقات مربوط به این کارخانه تنظیم  و به دادسرا ارسال شود و ان شاءالله با قید فوریت در دستور رسیدگی قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.