دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/11/30
کدخبر :102996
0
چاپ :

جهاد تبیین مسئله مهم در راستای مشارکت حداکثری است

فرماندار کرمان گفت: مسئله مهم در راستای مشارکت حداکثری، جهاد تبیین است و در دهه فجر و هر شرایطی که ایجاد شده، دستاوردها و رویش‌های نظام را همکاران ما به مردم عرضه کردند.

علی بابایی در همایش آموزشی سربازرسان و بازرسان انتخابات شهرستان کرمان با اشاره به اینکه همه ارکان انتخابات به صورت مردمی اداره می‌شود، اظهار کرد: هیئت‌های اجرایی زمین‌ ساز همه فرآیند برگزاری انتخابات و معتمدان شهر مسئولیت هیئت اجرایی را دارند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اشاره به دو رکن بازرسی و نظارت، افزود: این سه با هم افزایی می‌توانند انتخابات خوبی را راقم بزنند.

بابایی بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت انتخابات عنوان کرد: در هر چهار مولفه کار را از ابتدای سال آغاز و در دو ماه گذشته به نحو شایسته پیگیری کردیم تا حق مطلب را ادا کنیم و هدف نهایی ما انتخابات سالم، ایمن و دقیق است.

فرماندار کرمان گفت: در شهرستان کرمان از ۱۸۸ نفری که برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند، ۱۱۷ نفر از گروه‌های مختلف تائید صلاحیت شده و با هم به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: ملاک ما تائیدیه هیئت نظارت و شورای نگهبان است و امیدواریم در ادامه این رقابت شاهد مشارکت جدی و رکوردشکنی حضور مردم در انتخابات باشیم.

بابایی اظهار کرد: مسئله مهم در راستای مشارکت حداکثری، جهاد تبیین است و در دهه فجر و هر شرایطی که ایجاد شده، دستاوردها و رویش‌های نظام را همکاران ما به مردم عرضه کردند و در دهه فجر انقلاب اسلامی ۳۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان کرمان افتتاح شد.

فرماندار کرمان اظهار کرد: در سالی که گذشت قریب به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در شهرستان داشتیم که با اطلاع رسانی این موارد به مردم، رضایتمندی عمومی ایجاده شده و اگرچه مشکلات معیشتی وجود دارد، اما وقتی رویش‌های نظام را بررسی می‌کنیم، نسبت به مسائل و مشکلات و در کنار دشمنان قسم خورده که در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند، می‌بینیم برای حفظ ارزش‌های نظام و خون شهدا تاکنون آنچه در توان داشتیم گذاشتیم و در آینده نزدیک به قله خواهیم رسید کما اینکه در بسیاری از حوزه‌ها به قله رسیده‌ایم و یا نزدیک هستیم.

وی با اشاره به اینکه در راستای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات، جلسات مختلفی با گروه‌های متعدد داشته و خواهیم داشت، افزود: در موضوع سلامت انتخابات، همه ما در قبال تک تک آراء مردم وظیفه داریم و رای مردم حق الناس است.

فرماندار کرمان با بیان اینکه کمیته‌های امنیتی برای برگزاری انتخابات تشکیل شده، تصریح کرد: همه شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم است و همه مسائل امنیتی پیش‌بینی شده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.