دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1403/01/26
کدخبر :104801
0
چاپ :

جشن گلریزان در شهرستان‌های رابر و ارزوئیه برگزار شد

در راستای جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، جشن گلریزان در شهرستان‌های ارزوئیه و رابر برگزار شد.

محمدصالح شیخ زاهدی رئیس حوزه قضائی شهرستان رابر از جمع آوری کمک  دو میلیارد و پانصد میلیون ریالی خیران این شهرستان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی بیان کرد: با کمک خیران یا اعلام گذشت شکات پرونده‌ها، تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان آزاد شدند.

مسعود ناظریان رئیس حوزه قضائی شهرستان ارزوئیه نیز در جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان ارزوئیه اظهار کرد: باید این نگاه حسنه و خداپسندانه را در جامعه ترویج دهیم که خوشبختانه در فرهنگ ما ایرانیان نهادینه شده و لازم است از تمام ظرفیت موجود استفاده کنیم تا این فرهنگ برای تمامی افراد الگو و مانع از وقوع جرائم و آسیب‌ها شود.

وی تصریح کرد: خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد تا دست افرادی را بگیریم که نیازمندان واقعی جامعه هستند، با این کار حسنه قطعاً دل‌هایی شاد می‌شوند و به طور حتم از سوی خداوند جبران خواهد شد.

ناظریان ادامه داد: مردم ما همیشه در کنار هم بوده‌اند و در صورت مشاهده گرفتاری برای یک همنوع تمام تلاششان را برای رفع گرفتاری انجام داده‌اند که نمونه بارز آن جشن گلریزان است.

رئیس حوزه قضائی شهرستان ارزوئیه گفت: خوشبختانه با همت خیران و با حضور قابل تحسین آنها در مراسم جشن مبلغ چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جمع آوری شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.