دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/11/30
کدخبر :102993
0
چاپ :

جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رأی اولی در کرمان برگزار می‌شود

جشن تکلیف سیاسی بیش از ۳۹ هزار دانش آموز رأی اولی استان در قالب طرح شهیدان رای اولی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان «شهیده زهرا هوشمندپناه و شهیده فاطمه نظری» برگزار می‌شود.

رضا رضایی در نشست تخصصی با مدیران مدارس دانش آموزان رای اولی شهر کرمان اظهار کرد: انقلاب اسلامی تنها حکومتی در تاریخ ایران است که حتی یک وجب از خاک کشور را به بیگانگان نداد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: انقلاب اسلامی به ما عزت، اقتدار و آبرو داده و باید این استقلال و آزادی را قدر دانست.

رضایی ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای دانش آموز، اظهار کرد: مسیر اقتدار کشور از مدرسه‌ها می‌گذرد و دانش آموزان رای اولی اقتدار و آینده را تضمین خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات نشان از اقتدار کشور در جهان دارد، گفت: نقش آفرینی ایران در منطقه و دنیا انکارناپذیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه معلمان امانت‌داران بزرگی هستند، یادآور شد: معلمان دو امانت بزرگ را دارند که نخست فرزندان مردم و دوم رای مردم است چراکه بیش از ۷۰ درصد از مجریان انتخابات، معلمان هستند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات امسال دشمن را مایوس می‌کند، بیان کرد: دشمن در طول انقلاب اسلامی بارها مایوس شده و ما نیز باید تلاش کنیم بر این یاس دشمن بیافزاییم.

رضایی با اشاره به وجود بیش از ۳۹ هزار دانش آموز رای اولی در استان کرمان گفت: جشن تکلیف سیاسی برای تمامی این دانش آموزان با محوریت ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم نمادین جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان رای اولی دوم اسفند ماه با حضور بیش از ۱۵۰۰ دانش آموز در دانشگاه فرهنگیان پردیس خواجه نصیر کرمان برگزار می‌شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.