سه شنبه11 ارديبهشت 1403     Tuesday, April 30, 2024
1402/08/11
کدخبر :96300
9
چاپ :

تولیدکنندگان، افسران جنگ‌ اقتصادی کشور هستند

تولیدکنندگان افسران جنگ‌ اقتصادی کشور هستند و ما در دستگاه قضایی خود را ملزم به حمایت آنها می‌دانیم تا بتوانند به خوبی به گردش چرخ اقتصاد کشور کمک کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم موحدی آزاد، در نشست با فعالان اقتصادی شهرستان بم اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های دریافتی، وضعیت اقتصادی و صنایع تولیدی این شهرستان مطلوب است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغال زایی است به طوری که نه تنها با مشکل بیکاری مواجه نیستند بلکه اشتغال آفرینی فراوانی ایجاد کرده و در این منطقه  شرکت‌های خودروسازی مختلفی وجود دارد که سهم قابل توجهی در تامین خودروهای بازار را در اختیار دارند.

دادستان کل کشور اظهار کرد: حمایت از تولید داخل، اکنون به صورت جدی در دستگاه قضایی دنبال شده و ریاست قوه قضاییه دستورات مختلفی را در این رابطه صادر و بر حمایت از تولید و اشتغال تاکید دارد.

وی در بخش پایانی سخنانش گفت: ایجاد ۷۰۰۰ شغل در منطقه اقتصادی ارگ جدید طی یک سال اخیر، نتیجه اعتماد به توان داخل و اعتقاد به فرهنگ و سیاست اقتصاد مقاومتی است و انشاءالله این روند رو به رشد ادامه‌دار خواهد بود.

گفتنی‌ است: در ابتدای این جلسه مدیران و مسئولان شرکت‌های مختلف شهرستان بم از جمله مدیرعامل منطقه ویژه ارگ جدید، مدیران خودرو، قوای محرکه، ریگان خودرو مسائل و مشکلات خود را با دادستان کل کشور مطرح کردند.

دادستان کل کشور در ادامه سفرش به شرق استان کرمان، از دادگاه بخش بروات بازدید کرد.

در این بازدید محمد بنی اسدی رییس شورای اسلامی شهر بروات اظهار کرد: بخش بروات با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت و ۱۵ هزار کیلومتر مربع وسعت فاقد ساختمان دادگاه و مجتمع شوراهای حل اختلاف است که به لحاظ حجم بالای پرونده‌ها و مراجعات مردمی به دادگاه پاسخگویی به همشهریان با مشکل مواجه است که شورای شهر و شهرداری آمادگی لازم جهت در اختیار گذاشتن زمین را دارد و از  ریاست محترم قوه قضاییه تقاضا داریم در خصوص احداث ساختمان مساعدت کند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.