دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/11/29
کدخبر :102790
0
چاپ :

توسعه و بازسازی بیش از ۸۵ کیلومتر شبکه آبرسانی شهرستان کرمان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری، بیش از ۸۵ کیلومتر از شبکه آبرسانی شهری و روستایی شهرستان کرمان توسعه و بازسازی شد.

علیرضا عبدیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، ۴۰ هزار و ۶۳۸ متر شبکه آبرسانی در بخش شهری و ۶ هزار و ۴۴۰ متر از شبکه توزیع و خطوط انتقال آبرسانی در بخش روستایی شهرستان کرمان به منظور ارائه خدمت رسانی مطلوب‌تر به مشترکان، توسعه یافت.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی در ادامه جلوگیری از هدررفت آب را از مهمترین برنامه‌ها دانست و گفت: با هدف کاهش میزان هدر رفت آب، یکی از اقداماتی که به صورت مداوم در دستور کار شرکت قرار دارد، بازسازی شبکه و خطوط آبرسانی است.

عبدیان افزود: در همین راستا، طی مدت زمان مذکور ،۲۱ هزار و ۷۲۳ متر بازسازی شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آبرسانی آب شرب در بخش شهری و  ۱۷ هزار و ۱۷۹ متر از شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال در بخش روستایی شهرستان کرمان انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان در ادامه گفت: عملکرد توسعه شبکه توزیع و خطوط انتقال شهرستان کرمان در بخش شهری با رشد ۳۰ درصدی و بازسازی با رشد ۴۰ درصدی نسبت با مدت مشابه سال گذشته روبه رو بوده است.

عبدیان در پایان با تاکید بر مدیریت مصرف آب، در ادامه تنها راه برای عبور از بحران کم آبی را مدیریت مصرف و صرفه‌جویی دانست و تصریح کرد: با توجه به این که در روزهای پایانی سال با افزایش مصرف آب مواجه می‌شویم، لذا از شهروندان درخواست مصرف بهینه آب را در همه فصول سال دارم.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.