يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1400/10/02
کدخبر :60752
46
چاپ :

تمام ورزشکاران کرمانی اعزامی به قزاقستان صاحب مدال شدند

رییس هیات کاراته استان کرمان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱به میزبانی آلماتی قزاقستان آغاز شده که تمام ورزشکاران کرمانی به نمایندگی از ایران توانستند، مدال های طلا و نقره این رقابت ها را تصاحب کنند.

حسین حسینی افزود: این رقابت ها در رده های سنی مختلف در ۲ بخش کاتا و کومیته برگزار شد که در بخش کاتا انفرادی و در رده نوجوانان ساجده جهانشاهی پس از قرار گرفتن در جایگاه نخست گروهش، راهی فینال شد و در این مرحله با امتیاز ۲۴ به ۲۲ کلیو چینگ از کشور میزبان را شکست داد و نخستین طلایی کاروان ایران لقب گرفت.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، در رده سنی جوانان نیز در بخش کاتا انفرادی پسران، امیرحسن معین الدینی در فینال مسابقات نتوانست مقابل رامادهان هازل از اندونزی امتیازی بهتر از ۲۵ را کسب کند و حریف با امتیاز ۲۵ به ۶۰ پیروز شد و نماینده ایران به مدال نقره بسنده کرد.

رییس هیات کاراته استان کرمان گفت: در کاتا تیمی جوانان در بخش پسران، تیم کشورمان نیز با ترکیب امیرحسن معین الدینی، ابوالفضل شیخ شعاعی و ابوالفضل فرامرزپور که جایگاه نخست گروه خودش را کسب و راهی مرحله فینال شده بودند، سومین طلای ایران را با شکست تیم کویت به دست آوردند و با امتیاز ۲۴ به ۴۲ به مدال خوشرنگ طلا دست یافتند.

وی ادامه داد: در بخش کومیته دختران نیز فاطمه زهرا سعیدآبادی در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم با شکست نمایندگان اردن، اندونزی و قرقیزستان به فینال رسید و در فینال پنج بر صفر سرن النجار از اردن  را شکست داد و مدال طلا را کسب کرد.

حسینی افزود: در بخش کومیته پسران هم در وزن ۵۲ - کیلوگرم، ابوالفضل همدم جو با شکست حریفانی از هند و عربستان به فینال رقابت های  این وزن رسید و در این مرحله توانست موسی علم تایری از کویت را با نتیجه ۵ بر۳ شکست دهد و صاحب مدال طلا شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.