دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/09/05
کدخبر :97912
5
چاپ :

تجاری‌سازی فضاهای آموزشی در تمامی شهرستان‌های استان کرمان در دستور کار است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از مستندسازی بیش از۹۰درصد از املاک آموزش و پرورش استان در دو سال آینده خبر داد و گفت:تجاری‌سازی فضاهای آموزشی در تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان در دستور کار است.

رضا رضایی  در نشست با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان از مستندسازی بیش از ۴۵۰ ملک از املاک آموزش و پرورش استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: خوشبختانه با توجه به تفاهمنامه سه جانبه آموزش و پرورش، ثبت اسناد، املاک، مسکن و شهرسازی، اقدامات خوبی در سال جاری در راستای مستندسازی املاک آموزش و پرورش صورت گرفته است.

رضایی با اشاره به وجود بیش از ۵۰۰۰ متر فضای تجاری در مدارس استان کرمان بیان کرد: تجاری‌سازی فضاهای آموزشی با در نظرگرفتن ملاحظات آموزشی در راستای خلق درآمد پایدار، ضرورتی انکارناپذیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه یکی از هدفگذاری‌های ما برای مدارس خودکفایی آنان است، گفت: برای این منظور قرار است با موافقت اداره‌کل راه و شهرسازی و کمیسیون ماده پنج شهرداری، حدود هفت درصد از فضاهای آموزشی استان به فضای تجاری تبدیل شود.

وی با اشاره به عملیات ساخت ۲۸ فضای تجاری در بلوار جمهوری اسلامی کرمان گفت: این فضاهای تجاری ماهیانه حدود یک‌میلیارد تومان برای آموزش و پرورش درآمد پایدار ایجاد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این تصمیم در کل استان اجرا خواهد شد، اظهار کرد: به طور دقیق‌تر در قالب این طرح از فضاهای دارای مرغوبیت مدارس، مکانی به عنوان فضای تجاری در نظر گرفته می‌شود که درآمد حاصل از آن برای رفع نیازهای مدارس هزینه خواهد شد.

رضایی از مستندسازی اردوگاه‌های شهید رجایی و شهید باهنر در کوهپایه کرمان نیز در سال جاری خبر داد و افزود: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته بیش از ۹۰ درصد از املاک آموزش و پرورش در دو سال آینده مستندسازی می‌شوند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.