دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/10/27
کدخبر :100129
2
چاپ :

بهره‌برداری از ۶۰ واحد مسکونی کارکنان ارتش در کرمان

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: امروز ۶۰ واحد مسکونی که با اعطای چندین نوبت وام و با کمترین آورده برای پرسنل ساخته شده، بهره‌برداری شد.

امیر غلامعلیان در این مراسم با اشاره به تعاونی مسکن فعال قرارگاه، افزود: این واحدهای مسکونی که از اواخر سال ۹۷ کلنگ‌زنی آنها انجام شده و امروز با بالاترین کیفیت، پایین ترین هزینه و رعایت آخرین استانداردهای روز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی گفت: در استان کرمان مقرر است که ۸۳۰ واحد منزل سازمانی احداث شود که تاکنون ۴۰۰ واحد آن در آذرماه افتتاح شد و ۴۳۰ واحد باقیمانده آن نهایتاً تا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

امیر غلامعلیان احداث ۲۷۰۰ واحد منزل شخصی برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جنوب شرق را از برنامه‌ها دانست و بیان کرد: زمین در اختیار کارکنان خود قرار دادیم و احداث ۵۰۰ واحد منزل شخصی در زاهدان و ۱۰۰۰ واحد در کرمان را مدنظر داریم. همچنین ۴۰۰ واحد سازمانی در زاهدان به بهره‌برداری رسیده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.