يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1400/04/01
کدخبر :48816
65
چاپ :

برترین برترین‌های مسابقات کاپ کیک بوکسینگ کرمان شناخته شدند

مدیر روابط عمومی کمیته کیک بوکسینگ WKA استان گفت: برترین برترین‌های مسابقات کاپ کیک بوکسینگ این استان طی یک روز مسابقه سخت و نفس‌گیر در دهکده جهانی گلیم دارستان شهرستان سیرجان شناخته شدند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،مدیر روابط عمومی کمیته کیک بوکسینگ WKA استان و هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی کرمان گفت: برترین برترین‌های مسابقات کاپ کیک بوکسینگ این استان طی یک روز مسابقه سخت و نفس‌گیر در دهکده جهانی گلیم دارستان شهرستان سیرجان شناخته شدند.

حامد سالاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره از رقابت ها در ۱۲ وزن با حضور تیم های کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت، انار برگزار شد که در نهایت با قهرمانی کلاب امیرفایتر به‌کار خود خاتمه داد.

وی اظهار داشت: پارسا سلمانی در وزن منهای ۳۵ کیلوگرم و علی نیکوییان در وزن منفی ۴۰ در رده سنی نوجوانان، امیرمهدی هاتفی در وزن منهای ۵۰، حسین شول وزن ۵۵ کیلوگرم، محمدحسن شیخ زاده در منفی ۶۰، محمدمنصور دست افکند در منهای ۶۵ کیلوگرم، رضا قاسمی در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

مدیر روابط عمومی کمیته کیک بوکسینگ WKA استان و هیات انجمن های ورزش های رزمی کرمان گفت: صادق عزت آبادی، شروین بهرامیان، امیرحسین ایزدی، شهاب بهرامیان و ابولفضل نجمی نیز به ترتیب در وزن های ۶۰، ۶۵، ۷۰، ۷۵ و ۸۰ کیلوگرم بزرگسالان بر سکوی قهرمانی این مسابقات تکیه زدند.

وی ادامه داد: همچنین حامد یعقوبی به عنوان فنی ترین رزمی کار و عرفان مظفری به عنوان بازیکن اخلاق این رقابت ها معرفی شدند.

سالاری با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این مسابقات افزود: شیوع ویروس کرونا تا حدی به باشگاه های رزمی به ویژه کیک بوکسینگ آسیب وارد کرد، اما با تلاش مسئولان کمیته کیک بوکسینگ WKA استان کرمان و همچنین باشگاه داران و مربیان خوشبختانه چراغ این ورزش محبوب در استان فروزان است و طی این روزها شاهد چندین مسابقه در کرمان بودیم.

وی با اشاره به حمایت های کمیته کیک بوکسینگ استان کرمان از باشگاه ها اضافه کرد: ضمن آنکه این کمیته در صدد است که میزبانی مسابقات ملی را که تاکنون تنها محدود به ۲ یا سه استان می شده را به کرمان بیاورد که این اقدامات خود نوید آینده ای روشن برای ورزش دیار کریمان است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.