دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/10/07
کدخبر :99296
13
چاپ :

برای همه مددجویان کمیته امداد در کرمان جهیزیه تامین شده است

استاندار کرمان با بیان این مطلب که در کرمان برای همه مددجویان کمیته امداد جهیزیه تامین شده و دیگر متقاضی وجود ندارد، گفت: ایجاد اشتغال به خوبی در حال انجام است.

محمدمهدی فداکار در مراسم جشن خودکفایی ۵۰۰۰ مددجوی کمیته امداد استان کرمان، خدمت به مردم را مهمترین کار دانست و بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها یک فرمانده نظامی برجسته بلکه خدمت‌رسانی‌اش به مردم در حد اعلی بود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،  وی با بیان این مطلب که مجموعه امداد جای خوشنامی است و مردم به این نهاد مقدس اعتماد دارند، اظهار کرد: توانمندسازی محرومان سبب حرکت به سمت عدالت می‌شود و فرهنگ نیکوکاری در جامعه وجود دارد و اقدامات کمیته امداد این فرهنگ و روحیه انفاق را یادآوری می‌کند.

استاندار کرمان کمیته امداد را یکی از میراث های امام راحل دانست و عنوان کرد: کمک ها با حفظ کرامت و شأن مردم انجام می شود.

وی با بیان این مطلب که در کرمان برای همه مددجویان کمیته امداد جهیزیه تامین شده و دیگر متقاضی وجود ندارد، اظهار کرد: ایجاد اشتغال به خوبی در حال انجام است.

فداکار عنوان کرد: وظیفه نوکری مردم را داریم و به این افتخار می‌کنیم. حمایت‌های لازم در زمینه مسکن و اشتغال را خواهیم داشت.

ناصر عسکری نژاد رئیس کمیته امداد استان کرمان نیز در این مراسم گفت: ۵۰۰۰ مددجوی کمیته امداد استان به اشتغال پایدار دست یافته‌اند.

وی با اشاره به ارائه خدمت به ۱۱۰ هزار خانوار عنوان کرد: در ۹ ماهه امسال ۳۶۹۲ سری جهیزیه به ارزش ۱۲۱ میلیارد تومان در استان کرمان توزیع کرده‌ایم. همچنین ۶۸ هزار حامی از سراسر کشور به یتیم‌ها و فرزندان محسنین استان کمک می‌کنند.

رئیس کمیته امداد استان کرمان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در سال جاری افزود: همیشه خود را بدهکار مردم می‌دانیم و ما مدیران باید میدانی کار کنیم و پشت میز، کاری از پیش نمی‌رود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.