سه شنبه11 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/08/11
کدخبر :96296
9
چاپ :

اگر مشکل پیمان‌سپاری ارزی حل نشود، بازار جهانی پسته را از دست می‌دهیم

ایران هنوز نتوانسته پسته‌ای صادر کند و وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی و دستگاه‌های مربوطه باید مشکل را حل کنند، وگرنه بازارهای جهانی این محصول را از دست خواهیم داد.

محمدمهدی زاهدی در شورای اداری استان کرمان با حضور رئیس قوه قضائیه با اشاره مصوبه مربوط به صندوق بازنشستگی مس اظهار کرد: این مصوبه نارضایتی جدی ایجاد کرده است. بگذارید صندوق بازنشستگی مس به حال خودش باشد و نگذاریم مانند سایر صندوق‌های بازنشستگی شود. دستگاه قضا در این زمینه می تواند کمک کند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خودروهای شوتی که اتباع بیگانه را حمل می‌کنند، خطرات فراوانی در جاده‌ها ایجاد کرده اند و هم‌چنین با افزایش اتباع بیگانه در داخل کشور روبرو هستیم و این مسئله باید در جلسه سران سه قوه مطرح و اختیارات بیشتری به نیروی انتظامی برای پیشگیری و برخورد در این زمینه داده شود.

او در ادامه با اشاره به مشکلات پیمان سپاری ارزی و میزان تولیدات و صادرات پسته کشور آمریکا، عنوان کرد: ایران هنوز نتوانسته پسته‌ای صادر کند و وزارت دارایی و بانک مرکزی و دستگاه‌های مربوطه باید مشکل را حل کنند وگرنه بازارهای جهانی این محصول را از دست خواهیم داد.

زاهدی بیان کرد: فساد هنوز در استان کرمان بخصوص در برخی صنایع وجود دارد و افرادی که فساد آنها محرز شده آزادانه در استان راه می‌روند و درخواست داریم با شدت و حدت باید این افراد برخورد شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.