دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/12/02
کدخبر :103044
0
چاپ :

امروز صحنه نقش آفرینی، صندوق رای است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به راهبردهای چهارگانه انتخابات گفت:مهم ترین راهبرد مشارکت است و اگر می‌خواهید تغییری احساس شود و دغدغه‌هایتان پیاده شود، راهش صندوق رای است.

رحمان جلالی در آیین نمادین جشن تکلیف سیاسی ۳۹ هزار دانش آموز رای اولی استان کرمان با اشاره به دستاوردهای معنوی نظام اسلامی اظهار کرد: یکی از این دستاوردها، حضور مردمی است و همه حتی مخالفان نظام اذعان دارند که مردم قبل از انقلاب در سرنوشتشان نقشی نداشتند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: در هیچ جای دنیا، کشوری مدل سیاسی‌اش را به رفراندوم نگذاشته اما امام این کار را کرد و ما در نظام جمهوری اسلامی هر دو سال یک بار انتخابات داریم و ارکان حاکمیت را مستقیم و غیرمستقیم انتخاب می‌کنیم.

جلالی با اشاره به اینکه خروجی انقلاب اسلامی نشان دهنده نقش مردم است، تصریح کرد: امام(ره) مردم را به صحنه آورد و مردم همه جا نقش‌آفرینی کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به نقش جنبش دانش آموزی در انقلاب، جنگ، فتنه و ... بیان کرد: امروز نیز صحنه نقش آفرینی، صندوق رای است و دانش آموزان افسران جوان جنگ نرم هستند.

وی اظهار کرد: دشمن با تمام ابزارهایش از بازی رایانه‌ای، سریال و ... استفاده می‌کند تا یقین شما نسبت به آرمان‌های انقلاب را به شک تبدیل کند و شما باید با مطالعه و تحقیق این اجازه را به  دشمن ندهید.

جلالی خطاب به دانش آموزان با بیان اینکه شما حتما در دعوت دیگران به حضور در انتخابات نقش آفرین هستید، افزود: کلیدواژه امروز امید است و دشمن به دنبال القای نا امیدی است اما ما امیدوارانه کار را ادامه می‌دهیم و ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری در تاریخ نظام اسلامی ثبت خواهیم کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.