يكشنبه9 ارديبهشت 1403     Sunday, April 28, 2024
1401/02/04
کدخبر :65002
44
چاپ :

امام جمعه جیرفت مشکلات کشاورزان جنوب کرمان با مدیریت دقیق برطرف شود

امام جمعه جیرفت گفت: با مدیریت دقیق مسئولان باید شاهد برطرف شدن مشکلات در حوزه کشاورزی جیرفت و جنوب کرمان باشیم.

 حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نمازجمعه جیرفت اظهار داشت: مدیران شهرستان و استان نیز باید کنترل‌های لازم را اعمال کنند و در بحث حمل و نقل و صادرات محصولات کشاورزی باید تدابیر لازم اندیشیده و اجرایی شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه ظلم مشهود به کشاورزان جنوب کرمان باید خاتمه یابد، گفت: اینکه محصول زحمات یک سال روی دست کشاورزان بماند و مجبور باشند کرایه و اجاره کامیون را نیز از جیب خود بدهند ظلمی مشهود است.

حجت الاسلام تارم همچنین به گرانی های اخیر نیز اشاره کرد و گفت: بواسطه برخی سیاست‌های نادرست، ضعف در نظارت و بازرسی و نداشتن برخورد قاطع با خاطیان شاهد گرانی‌هایی هستیم.

امام جمعه جیرفت افزود: دولت باید دستورات لازم را برای برخورد صادر و تیم اقتصادی آن باید فعالیت موثر خود را تقویت کند.

وی در ادامه از آغاز ثبت نام حوزه‌های علمیه خبر داد و گفت: ثبت نام حوزه های علمیه برای جذب علاقه مندان آغاز شده و باید از این فرصت مغتنم بهره گرفت.

امام جمعه جیرفت اظهارداشت: مردم در حدود ۸۰ درصد مساجد شهرستان از وجود امام جماعت و مبلغ دینی مستقر محروم‌ هستند که باید با سوق دادن نسل نو به حوزه های علمیه این نقیصه برطرف شود.

امام جمعه جیرفت در بخش دیگری از سخنان خود به  سالروز تاسیس سپاه پاسداران نیز اشاره و بیان کرد: سپاه از بدو تاسیس تاکنون به معنای دقیق کلمه پاسدار انقلاب اسلامی بوده است.

وی همچنین به مساله فلسطین اشاره کرد، آن را همچنان مساله اول جهان اسلام برشمرد و افزود: عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای به ظاهر اسلامی نمی تواند این رژیم کودک‌کش را تطهیر کند.

حجت الاسلام تارم همچنین بیان کرد: کشتار و قتل عام مسلمانان در افغانستان و سایر کشورها اسلامی نشانه ترس جبهه استکبار از اسلام و مسلمانان است.

امام جمعه جیرفت در ادامه به سالروز شکست آمریکا در طبس اشاره کرد و گفت: شکست آمریکا از ریگ‌های بیابان تجلی امداد الهی است.

شهرستان جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.