دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/10/02
کدخبر :98975
4
چاپ :

اقدام خیرخواهانه خانواده جیرفتی در آزادی ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد

رئیس زندان جیرفت گفت: خانواده خیّر جیرفتی هزینه‌های برگزاری یادبود پدر خود را به مبلغ چهار میلیارد ریال به آزادی ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد مالی اختصاص دادند.

محمدرضا شریفی با اشاره به این اقدام خیرخواهانه خانواده جیرفتی در اختصاص هزینه‌های برگزاری مراسم یادبود پدر خود که گام بزرگ و ماندگاری در ترویج فرهنگ جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری و توجه به کار خیر بود، افزود: با این اقدام انسان دوستانه و خداپسندانه توسط خانواده مرحوم گیلانی پور، ١١ زندانی جرائم مالی، شامل یک زن و ۱۰ مرد از زندان آزاد خواهد شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی اظهار کرد: این خانواده نیکوکار هدف خود از این اقدام را شادی روح پدرشان، زنده یاد «اصغر گیلانی پور» و مشارکت در آزادی زندانیان جرائم مالی اعلام کردند که باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

شریفی گفت: زنده یاد "اصغر گیلانی پور" از اولین وکلای خوشنام شهرستان و مؤلف کتاب «جیرفت در گذرگاه تاریخ» بود، سالها به عنوان دبیر و مدیر دبیرستان در جیرفت مشغول به تدریس بوده و در زمان حیاتش، یک مدرسه را اهداء کرد. 

 رئیس زندان جیرفت ضمن قدردانی از اقدام انسان دوستانه و خداپسندانه خانواده گیلانی پور اظهار کرد: اختصاص هزینه مراسم ختم و یادبود به کارهای خیر، باقیات‌الصالحات را در پی داردد که در ترویج فرهنگ خیر و جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری تاثیر دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.