دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/08/11
کدخبر :96305
38
چاپ :

اختصاص ۲۳۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات مراجع قضایی استان کرمان

رئیس قوه قضائیه گفت: مراجع قضایی استان کرمان نیازمند ۳۰۰ کارمند و حداقل ۵۰ قاضی هستند که تلاش خواهد شد ظرف مدت کوتاهی این تجهیز نیرو صورت گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری پایان سفر به استان کرمان، اظهار کرد: در راستای رفع مسائل و مشکلات مراکز و مراجع قضایی استان کرمان، بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار صورت گرفت.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی تصریح کرد: بیش از پنج شهر در استان کرمان با مشکلات ثبتی مواجه‌اند که تلاش خواهد شد این مشکلات حداکثر ظرف یک ماه مورد بررسی قرار گیرند؛ همچنین تا یک ماه آینده اسناد مالکیت مردم در شش شهرک در استان کرمان صادر خواهد شد.

رئیس دستگاه قضا گفت: در جریان حضور هیئت عالی قضایی در استان کرمان، مقدمات آزادی بیش از ۲۴۳ نفر از زندانیان این استان که حائز شرایط بهره‌مندی از تأسیسات ارفاقی بودند، فراهم شد.

وی افزود: مراجع قضایی استان کرمان نیازمند ۳۰۰ کارمند و حداقل ۵۰ قاضی هستند که تلاش خواهد شد ظرف مدت کوتاهی این تجهیز نیرو صورت گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: مسئولان عالی قضایی با حدود ۱۰۰۰ نفر از مردم و مراجعان به دستگاه قضایی در سراسر استان کرمان بصورت چهره‌به‌چهره دیدار کردند و به استماع مسائل و مشکلات آنان پرداختند؛ تمامی این موارد به انضمامِ نامه‌های دریافتی از مردم کرمان ثبت و ضبط می‌شوند و به رئیس کل دادگستری استان نیز دستور داده‌ شده که این مسائل و مشکلاتِ مطرح شده از ناحیه مردم را با اهتمام مورد بررسی قرار دهند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.