دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/08/10
کدخبر :96050
7
چاپ :

آغاز به کار نمایشگاه مد و لباس در کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نمایشگاه مد و لباس با حضور ۹۰ تولیدکننده برتر کشور در محل هتل ایرانگردی کرمان افتتاح شد.

محسن روحی در حاشیه برپایی نخستین رویداد و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کرمان، با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از شاخص‌ها و ویژگی‌های برتر بانوان است که در دین مبین اسلام نیز مورد تاکید قرار دارد، اظهار کرد: نمایشگاه مد و لباس کرمان در راستای زیست عفیفانه و ارائه پوشاک با کیفیت و متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی برپا شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی تصریح کرد: در نخستین رویداد و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کرمان، ۹۰ طراح و تولیدکننده برتر کشور حضور دارند تا بهترین تولیدات خود ارائه دهند.

روحی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت سه روز از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان و عموم مردم است، افزود: عمده طراحان و تولیدکنندگانی که در این نمایشگاه حضور دارند از استان‌های تهران، کرمان، اصفهان و شهرهای قم و شیراز هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه طراحان و تولیدکنندگانی از استان‌های خوزستان، بوشهر، مازندران، قزوین و زنجان نیز در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، افزود: عمده طرح‌های ارائه شده در نمایشگاه برای بانوان و طرح‌های عفیفانه است. همچنین پوشاک کودک و نوجوان نیز ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در جریان برگزاری نمایشگاه و عرضه و فروش محصولات عفیفانه، کارگاه‌های تخصصی نیز با حضور اساتید برتر کشور در خصوص برندسازی و راه‌های موفقیت در فروش برگزار خواهد شد، ادامه داد: برگزاری ورکشاپ‌های زنده و مشاوره‌های فردی از دیگر بخش‌های نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کرمان است تا کارآموزان و دانشجویان رشته طراحی بتوانند از نزدیک با طراحان و تولیدکنندگان برتر کشور دیدار داشته و مشاوره‌های فردی انجام دهند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.