سه شنبه11 ارديبهشت 1403     Tuesday, April 30, 2024
1403/01/26
کدخبر :104802
0
چاپ :

آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۱۳۰۰ هکتار مزارع در عنبرآباد

فرماندار عنبرآباد گفت: برداشت گندم به صورت نمادین از سطح بیش از ۱۳۰۰ هزار هکتار از مزارع در روستای سبزگزی عنبرآباد آغاز شد.

یزدان افشاری پور در آیین آغاز برداشت خوشه‌های طلایی گندم در شهرستان عنبرآباد با اشاره به سطح زیرکشت این محصول استراتژیک اظهار کرد: ۱۳۳۸ هکتار سطح زیرکشت گندم است که با توجه به پیگیری‌های کارشناسان جهاد کشاورزی در مبارزه به موقع با آفت سن گندم پیش بینی می‌شود قریب به ۶۰۰۰ تن محصول با کیفیت تولید و برداشت شود .

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد نیز گفت: برداشت گندم در سطح این شهرستان از تاریخ ۲۵ فروردین ماه آغاز و تا پایان خردادماه ادامه دارد.

ابوالحسن پیرنیا با ابراز خرسندی از استقبال کشاورزان نسبت به کشت محصولات استراتژیک افزود: هم اکنون ۱۱ کمباین در سطح شهرستان آماده برداشت گندم است و معاینات فنی لازم برای خدمت رسانی به کشاورزان انجام شده است .

وی از خرید  محصول گندم به نرخ مصوب دولتی و تضمینی با قیمت ۱۷/۵۰۰ تومان از کشاورزان خبر داد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.