دوشنبه10 ارديبهشت 1403     Monday, April 29, 2024
1402/09/27
کدخبر :98609
9
چاپ :

آغاز اردوی راهیان نور مکتب حاج قاسم ویژه دانش‌آموزان مدارس غیر دولتی در کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اردوی راهیان نور مکتب حاج قاسم (زیارت مرقد شهید سلیمانی) ویژه دانش آموزان مدارس غیر دولتی سراسر کشور آغاز شد.

رضا رضایی  در حاشیه استقبال از دانش آموزان اعزامی از مدارس غیر دولتی مشهد مقدس در کرمان، از حضور بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز از سراسر کشور در اردوهای راهیان نور مکتب شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی بیان کرد: در سال تحصیلی گذشته بیش از ۱۵۰ هزار دانش از گلزار شهدای کرمان، بیت الزهرای حاج قاسم و موزه دفاع مقدس کرمان در قالب اردوهای مکتب شهید سلیمانی بازدید کردند.

رضایی از اعزام بیش از ۲۵۰ هزار دانش آموز استان کرمان در اردوهای راهیان پیشرفت نیز خبر داد و افزود: بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز استان نیز به اردوهای راهیان نور خوزستان در سال جاری اعزام می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: اردوی راهیان نور کرمان در راستای عمل به فرمان رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر معرفی مکتب و شخصیت حاج قاسم و الگوسازی آن برای دانش‌آموزان شکل گرفت.

وی ادامه داد: زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بازدید از موزه دفاع مقدس کرمان و حسینیه بیت‌الزهرای حاج قاسم و معرفی مکتب و شخصیت سیدالشهدای مقاومت از جمله برنامه‌‎های فرهنگی است که در کرمان برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

رضایی از اجتماع ۶۰۰۰ نفری دانش آموزان دختر شهر کرمان همزمان با ایام سالگرد شهید سلیمانی در مصلی بزرگ امام علی کرمان علیه السلام با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.