چهارشنبه26 ارديبهشت 1403     Wednesday, May 15, 2024
1401/09/16
کدخبر :76547
8
چاپ :

۱۳۱ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در جیرفت بهره‌برداری شد

۱۳۱ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی به مناسبت روز جهانی توانخواهان با تسهیلات حمایتی افزون بر ۳۸ میلیارد ریال روز چهارشنبه در شهرستان جیرفت به بهره برداری رسید.



 

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، فرماندار جیرفت روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح این واحدها که به صورت نمادین انجام شد به خبرنگار ایرنا گفت: امسال برای این تعداد مسکن تاکنون مبلغ سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای ۱۳۱ خانواده کمک شده است و برای ساخت ۵۰ واحد مسکونی دیگر نیز مدارک مرتبط ارسال شده که سه میلیارد تومان دیگر کمک مالی صورت خواهد گرفت.

احمد بلندنظر تاکید کرد که ۵۰ واحد دیگر نیز امسال بهره برداری می شود و در اختیار مددجویان بهزیستی در شهرستان جیرفت قرار می گیرد.

به گفته وی بهزیستی سال گذشته نیز با کمک هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی در ساخت واحد مسکونی ۲۹۷ مددجو مشارکت کرد.

فرماندار شهرستان جیرفت ادامه داد: به خانواده های مددجوی بهزیستی که در روستا زندگی می کنند ۱۵۰ میلیون تومان و به خانواده های ساکن شهر ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت واحد مسکونی کمک می شود.

براساس آمارها چهار هزار و ۵۰۰ توانخواه زیرپوشش بهزیستی در شهرستان جیرفت واقع در ۲۳۸ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان زندگی می کنند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.