سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1401/08/30
کدخبر :75096
3
چاپ :

چه محورهایی در جنوب کرمان پرحادثه هستند؟

مدیرکل راهداری جنوب کرمان گفت: در کنار دیگر موارد، حمل سوخت قاچاق و افاغنه غیرمجاز در این محور از علت‌های افزایش تصادفات به ویژه تصادفات منجر به فوت است.



 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، مجتبی محمودی در حاشیه  مانور روز یادبود قربانیان حوادث رانندگی در جنوب کرمان گفت: مانور روز قربانیان سوانح رانندگی با هدف فرهنگ‌سازی در حوزه رانندگی و کنترل بهتر تردد در جنوب استان کرمان و هشدارهای ایمنی با همکاری دستگاه‌های همکار در حوزه جاده های جنوب استان کرمان برگزار شده است.

وی افزود: در این مانور ۲۸ اکیپ از مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جنوب استان کرمان در کنار دیگر دستگاه‌های همکار در محورهای ارتباطی حضور پیدا کردند تا این مانور هشداری و آموزشی را به مدت دو روز اجرا کنند.

 محمودی اظهار کرد: امسال برای اولین بار تعدادی از رانندگان خودروهای بین شهری و تاکسی‌ها را هم در این مانور مشارکت دادیم تا میزان‌ حساسیت نسبت به سلامت همه کاربران جاده‌ای به ویژه حمل و نقل عمومی را گوشزد و فرهنگ‌سازی کنیم.

وی با اشاره به رصد الکترونیکی محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان از طریق سامانه های کنترلی در مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان بیان کرد: از طریق ۲۳ دوربین ثبت تخلفات و ۱۳ سامانه نظارت تصویری محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان مورد رصد الکترونیکی قرار گرفته است.

 مدیرکل راهداری جنوب کرمان محور بهادرآباد _ایرانشهر در شهرستان‌های جنوبی استان را در شش ماهه نخست امسال پرحادثه‌ترین محور برشمرد و گفت: در کنار دیگر موارد، حمل سوخت قاچاق و افاغنه غیرمجاز در این محور از علت‌های افزایش تصادفات به ویژه منجر به ففو است.

وی افزود: محور جیرفت_ کهنوج و محور جیرفت_ بافت در رتبه‌های دوم و سوم پرحادثه رانندگی هستند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.