چهارشنبه19 ارديبهشت 1403     Wednesday, May 8, 2024
1399/12/16
کدخبر :44008
48
چاپ :

هدف ما برگزاری انتخابات سالم، قانون‌مند و شفاف است

استاندار کرمان با تاکید بر این‌که راهبرد اصلی در انتخابات، مشارکت بالا و اعتماد‌سازی است

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان ،استاندار کرمان با تاکید بر این‌که راهبرد اصلی در انتخابات، مشارکت بالا و اعتماد‌سازی است، گفت: «هدف ما برگزاری انتخاباتی سالم و قانون‌مند و با تعامل، همدلی و در راستای منافع مردم و نظام در چارچوب قانون است».

به گزارش فردای کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، علی زینی‌وند در ستاد انتخابات استان، بر ایجاد بسترهای لازم برای ثبت‌نام تمام داوطلبان واجد شرایط در انتخابات شوراهای شهر و روستا با تاکید بر حضور جوانان و زنان تاکید کرد و افزود: «هدف ما صرفا برگزاری انتخابات سالم، قانون‌مند، شفاف و امنیت‌بخش است».

وی تعامل هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات را مورد تاکید قرار داد و خطاب به فرمانداران گفت: «اعضای هیات‌های اجرایی باید در چارچوب قانون و متشکل از معتمدان اقشار مختلف مردم بوده و به هیچ وجه نباید سلایق شخصی اعمال شود».

استاندار کرمان اظهار کرد: «فرمانداران و بخشداران شرایط ثبت‌نام همه‌ی واجدان شرایط را برای انتخابات شوراهای روستایی فراهم کنند. راهبرد اصلی در انتخابات، مشارکت بالا و اعتماد‌سازی است».

زینی‌وند گفت: «به ما ارتباطی ندارد چه افرادی برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا می‌شوند و چه فردی رئیس‌جمهور آینده خواهد شد، بلکه همه‌ی ما موظف به اجرای مُر قانون هستیم»..

وی اضافه کرد: «هیچگونه دخالت و اظهار نظری، له یا علیه کاندیدا و جریانی از سوی ستادهای انتخاباتی نباید صورت گیرد و طبق قانون انتخابات تمام دستگاه‌های دولتی و نهادهای نظام ملزم هستند امکانات خود را در امر برگزاری انتخابات قرار دهند».

استاندار کرمان گفت: «ما فقط باید بسترساز انتخابات باشیم و فرمانداران و بخشداران باید مقتدرانه و بی‌طرفانه در چارچوب قانون عمل کنند»

برچسب ها : استاندار کرمان:

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.