چهارشنبه19 ارديبهشت 1403     Wednesday, May 8, 2024
1399/12/16
کدخبر :44012
26
چاپ :

مسئولان کشور به مذاکره چشم امید نداشته باشند

امام جمعه کرمان تنها راه در زمینه مساله هسته‌ای را اطاعت از دستورات رهبری دانست و گفت: مسئولان کشور باید در این زمینه قاطعانه ایستادگی کرده و به مذاکرات چشم امید نداشته باشند.

به گزارش دل عالم به نقل از  خبر مهر، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با گرامیداشت عید مبعث اظهار کرد: بعثت در واقع مطلعی مهم و سرنوشت ساز برای جهان اسلام و جامعه انسانیت به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر لزوم تلاش کشورهای اسلامی و به این ویژه جبهه مقاومت برای اخراج آمریکا از بلاد اسلامی گفت: تا زمانی که آمریکا در منطقه و سرزمین‌های اسلامی حضور داشته باشد، اعمال جنایتکارانه و ستمگرانه آنها هم ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به روشن شدن مواضع دولت جدید آمریکا، افزود: تنها راه در زمینه مساله هسته‌ای اطاعت از دستورات رهبری است؛ مسئولان کشور باید در این زمینه قاطعانه ایستادگی کرده و به مذاکرات چشم امید نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: هر کس که از کاخ سفید بیرون بیاید چیزی جز جنایت و ظلم به همراه ندارد.

وی با اشاره به اینکه مذاکره هیچ سودی ندارد، گفت: باید در راستای عمل به رسالت انقلابیمان در زمینه دفاع از حقوق مردم قاطعانه ایستادگی کنیم.

امام جمعه کرمان با اشاره به جشن نیکوکاری گفت: باید در این روزها نگاه ویژه‌تری به نیازمندان داشته باشیم.

وی همچنین با گرامیداشت روز درختکاری در خصوص فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کرد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.