چهارشنبه19 ارديبهشت 1403     Wednesday, May 8, 2024
1399/12/16
کدخبر :43999
38
چاپ :

مدیرکل انتقال خون چهار پویش اهدای خون در کرمان راه اندازی شد

مدیرکل انتقال خون استان کرمان از راه اندازی و اجرای چهار پویش اهدای خون به منظور جلب مشارکت مردم و نجات جان بیماران در این استان خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از  ایرنا ، مدیرکل انتقال خون استان کرمان از راه اندازی و اجرای چهار پویش اهدای خون به منظور جلب مشارکت مردم و نجات جان بیماران در این استان خبر داد.

روح الله میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کم شدن ذخائر و فرآورده های خونی در استان ‌کرمان و ترغیب شهروندان برای اهدای خون این پویش ها انجام می شود.

وی بیان کرد: پویش حیات سبز در آستانه نوروز از امروز شانزدهم  تا ۱۸ اسفند همزمان با هفته طبیعت با حضور کارکنان سازمان جنگل ها، منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان برگزار خواهد شد.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان ادامه داد: همچنین برای افزایش ذخائر خونی استان پویشی تحت عنوان فرشتگان سفید پویش بین کارکنان اورژانس کرمان در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفند اجرا می شود.

وی اطهار داشت: پویش اهدای خون لاله های انقلاب، نیز از تاریخ ۱۲ اسفند با مشارکت کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان آغاز شده است که تا ۲۲ اسفند ادامه دارد.

میرزایی تصریح کرد: به منظور جلب مشارکت خانواده و اهالی فوتبال و نجات جان بیماران، پویش اهدای خون فوتبالی ها به یاد ۲ بازیکن فقید فوتبال ایران مهرداد میناوند و علی انصاریان از هشتم شروع شده که تا ۲۵ اسفند انجام می شود.  

وی تاکید کرد: از تمامی اهالی فوتبال و فوتبال دوستان می خواهیم ضمن زنده نگهداشتن یاد این ۲ بازیکن تازه درگذشته فوتبال کشور، در این امر خیرخواهانه شرکت کنند.

پنج پایگاه انتقال خون در شهرستان های کرمان، رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم آماده خدمت رسانی به داوطلبان اهدای خون در استان هستند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.