سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1401/08/04
کدخبر :72929
17
چاپ :

مبارزه با قاچاق سوخت نباید منجر به تضییع حقوق مردم شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به مشکل تامین سوخت در کهنوج گفت: «برای مقابله با قاچاق سوخت نباید سیاست‌هایی را اعمال کنیم که برای مردم بومی منطقه مزاحمت‌هایی ایجاد شود.


به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی افزود: «در مرکز استان موضوع قاچاق سوخت در کهنوج را بررسی کرده و اگر مزاحمت‌هایی برای مردم ایجاد شده است، برای رفع آن‌ها اقدام خواهیم کرد».

 وی در جمع رسانه‌ها در کهنوج بیان کرد: «معتقدیم مبارزه با قاچاق سوخت باید با جدیت دنبال شود و در این رابطه حقوق مردم نیز باید استیفا گردد».

حمیدی ادامه داد: «شهرستان کهنوج ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و معتقدم اگر این ظرفیت‌ها به فعلیت برسد و همۀ مسئولان برای به‌روزرسانی و استفاده از این ظرفیت‌ها تلاش کنند، بسیاری از مشکلات مردم در حوزه‌های اقتصادی و سایر حوزه‌ها قابل حل است».

وی افزود: «دستگاه قضایی در کنار مسئولان است تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود».

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: «موضوع قاچاق سوخت بسیار مهم است و باید زمینه‌هایی که منجر به از دست رفتن این سرمایه‌های ملی می‌شود را از بین برد».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.