پنج شنبه20 ارديبهشت 1403     Thursday, May 9, 2024
1399/12/16
کدخبر :44011
27
چاپ :

عامل تحرکات ضد امنیتی در بافت دستگیر شد

دادستان بافت گفت: طی عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاه بافت عامل شعارنویسی و تحرکات ضد امنیتی و هتک حرمت به مسئولان و مفاخر کشور و استان دستگیر شد.

به گزارش دل عالم به نقل از خبر مهر، عنایت‌الله دهقانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با تشکر از اقدامات سربازان گمنام امام زمان شهرستان بافت و برادران ناحیه مقاومت سپاه بافت اظهار داشت: در پی شعارنویسی در سطح شهر بافت؛ شناسایی و تعقیب متهم در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان بافت قرار گرفت و طی عملیات حرفه‌ای و هوشمندانه‌ای سربازان گمنام امام زمان و سپاه شهرستان بافت عامل شعارنویسی در مکان‌های حساس و تحرکات ضد امنیتی و هتک حرمت به مسئولان و مفاخر کشور و استان دستگیر شد.

دادستان بافت با بیان اینکه این فرد به اتهامات خود اعتراف کرده است، بیان کرد: فرد مذکور شبانه در سطح شهرستان شعارنویسی انجام می‌داد و از آن فیلم تهیه و به رسانه‌های معاند ارسال می‌کرد، مشارالیه با چندین شبکه اینستاگرامی در ارتباط بوده است.

دهقانی عنوان کرد: دستگیری وی نشان از اقتدار و عظمت این نهادهای انقلابی دارد و بد خواهان و مخلان امنیت در استان بدانند که سربازان گمنام امام زمان همیشه بیدار و هوشیار هستند و هرگز اجازه نخواهند داد آسایش و امنیت مردم خدشه‌دار شود.

وی گفت: خداوند متعال و توانا را شاکریم که این اقدام هوشمندانه در این مقطع حساس که همواره دشمنان قسم‌خورده درصدد نفوذ و ضربه زدن به امنیت جامعه هستند به‌عنوان برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان سربازان گمنام امام زمان (عج) به ثبت رسید.

دادستان بافت اظهار کرد: یقین دارم که مردم ولایی و شهیدپرور استان کرمان به‌ویژه مردم شهرستان بافت قدردان تلاش و زحمات شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند.

برچسب ها : دادستان بافت:

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.