سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1401/09/08
کدخبر :75493
3
چاپ :

رشد ۸۵ درصدی حمل و نقل مسافری در کرمان

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: این آمار در مقایسه با سال گذشته ۵۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، سهند شفق در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از ۶ میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان در هفت ماهه نخست امسال جابجا شده‌اند، گفت: در هفت ماهه امسال ۶ میلیون نفر مسافر در قالب بیش از ۳۷۰ هزار سفر از مبدأ استان کرمان توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شده است که نسبت به هفت ماهه سال قبل ۵۸ درصد رشد داشته است.

شفق ادامه داد: حدود ۱۲ درصد از مسافرین جابه‌جا شده بصورت برون استانی و ۸۸ درصد بصورت درون استانی صورت گرفته است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به این که ۸۳۸ هزار نفر با حمل و نقل عمومی وارد استان کرمان شده‌اند، تصریح کرد: ۷۲ درصد از مسافرین با استفاده از ناوگان اتوبوسی، ۷ درصد توسط ناوگان سواری کرایه بین شهری و۲۱ درصد توسط ناوگان حمل‌ونقل مینی‌بوسی جابه‌جا شده‌اند.

وی با بیان این مطلب که ۸۶ شرکت مسافربری و ۴۰۰۰ نفر راننده در حوزه حمل و نقل مسافر در استان کرمان فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: بیشترین جابه‌جایی مسافر در استان کرمان از ابتدای امسال، به ترتیب طی ماه های خرداد، تیر و مرداد انجام شده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.