چهارشنبه19 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1400/01/15
کدخبر :45359
41
چاپ :

برگزاری مراسم ماه رمضان در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: مراسم ماه رمضان در شهرهای با وضعیت آبی و زرد کرونائی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی ترجیحا در فضای باز برگزار خواهد شد

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان گفت: مراسم ماه رمضان در شهرهای با وضعیت آبی و زرد کرونائی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی ترجیحا در فضای باز برگزار خواهد شد و در شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز مراسم ایام ماه مبارک رمضان برپا نمی شود.

دکتر"محمدصادق بصیری" پیش از ظهر امروز 14 فروردین ماه در شصت و نهمین جلسه مقابله با کرونای استان کرمان با اشاره به تعطیلات نوروز گفت: متاسفانه نشانه های خیز چهارم کرونا در کشور وجود دارد و آمار مبتلایان روند افزایشی پیدا کرده است.

وی روند تغییر رنگ وضعیت کرونایی شهرهای استان کرمان  را یک زنگ هشدار و اعلام خطر دانست و اظهار کرد: براساس میزان مبتلایان لازم است اقدامات پیشگیرانه به صورت جدی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان یادآوری کرد: در هفته آخر اسفند و اول فروردین در استان کرمان 11 شهر در وضعیت زرد و مابقی در وضعیت آبی کرونایی قرار داشتند و شهر نارنجی و قرمز نداشتیم اما در هفته دوم فروردین تعداد مبتلایان افزایش پیدا کرده و تعداد شهرهای با وضعیت زرد 16 مورد است، شش شهر در وضعیت آبی و شهرستان رفسنجان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت.

وی با ابراز تاسف از قرار گرفتن شهرستان های رفسنجان و شهربابک در وضعیت نارنجی اظهار کرد: در حال حاضر چهار شهرستان استان در وضعیت آبی کرونایی و 17 شهرستان دیگر استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

بصیری با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان گفت: مراسم ماه رمضان در شهرهای با وضعیت آبی و زرد با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی ترجیحا در فضای باز برگزار خواهد شد و در شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز مراسم ایام ماه مبارک رمضان برپا نمی شود اما دستورالعمل جداگانه ای برای شب های قدر به زودی ابلاغ می شود.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.