سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1401/08/14
کدخبر :74239
7
چاپ :

افزایش مستمری مددجویان از اواخر آبان‌ماه

رئیس سازمان بهزیستی کشور درخصوص افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش، گفت: «براساس مصوبه و ابلاغیۀ مجلس شورای اسلامی، مقرر شد سرانۀ مستمری جامعۀ هدف سازمان بهزیستی ۳۰ درصد افزایش یابد».



 

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، علی‌محمد قادری افزود: «براساس بودجه و تامین اعتباری که سازمان برنامه و بودجه برای این مهم منظور خواهد کرد، از اواخر آبان‌ماه با تایید شورای نگهبان می‌توانیم این افزایش مستمری را اعمال کنیم».

وی با اشاره به خبر افزایش بند ب تبصره ۱۶ قانونی که مجلس شورای اسلامی برای تسهیل‌گری اشتغال برای جامعۀ هدف سازمان بهزیستی و کمیته امداد محقق کرد، توضیح داد: «با اعتبار و ابلاغیۀ جدید از سوی بانک مرکزی، سرانۀ تسهیلات اشتغالزایی برای خدمت‌گیرندگان و کارفرمایانی که از جامعۀ هدف سازمان برای امر اشتغال در کشور استفاده می‌کنند از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت».

قادری ادامه داد: «همچنین کارفرمایانی که سقف اعتباری ۲ میلیارد تومانی برای به کارگیری جامعۀ هدف سازمان در مراکز خود داشتند این اعتبار به ۴ میلیارد تومان ارتقاء پیدا خواهد کرد».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.