سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1401/08/17
کدخبر :74534
13
چاپ :

اداره دادرسی مالیاتی در شهرستان‌ها راه‌اندازی شود

‌نایب رئیس اتاق کرمان گفت: «رتبۀ فضای کسب‌وکار نشان می‌دهد که مالیات ستانی دغدغۀ اصلی فعالان اقتصادی بوده که اتاق کرمان طی 8 سال گذشته تلاش کرده قوانین مزاحم و مخل درمالیات ستانی را احصا و پیگیری کند.






 

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، جلیل کاربخش در سومین گردهمایی قضات و فعالان اقتصادی استان با عنوان «مانع‌زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی»، افزود: «در هیات‌های حل اختلاف مالیاتی نیز نمایندگان بند 2 یا در جلسات هیات‌ها حضور ندارند و یا تسلط لازم را نسبت به مباحث مالیاتی ندارند».

وی ادامه داد: «پس از پیگیری‌های بسیار اداره دادرسی مالیاتی در استان کرمان با ساختمانی مجزا راه‌اندازی شد اما در برخی شهرستان‌ها از جمله زرند، بم، سیرجان، رفسنجان که دو برابر برخی استان‌های کشور مالیات دریافت می‌شود، هنوز مرکز دادرسی تشکیل نشده است».

کاربخش اظهار کرد: «سیاست دولت اداره کردن کشور با مالیات است که اخیرا گزارشی 6 ماهه منتشر و اعلام شده که 55 درصد بودجه کشور از محل مالیات‌ها اداره شده است که باید به این موضوع توجه ویژه شود که با افزایش پایه‌های اقتصادی، اجحافی در حق فعالان اقتصادی نشود».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.