چهارشنبه26 ارديبهشت 1403     Wednesday, May 15, 2024
1401/05/03
کدخبر :68628
34
چاپ :

۷ هزار دلار درآمد استان کرمان از هر گردشگر سلامت

به اعتقاد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، درآمد در گردشگری سلامت بیشتر از سایر حوزه های گردشگری است به طوری که هر گردشگر سلامت حدود 5 تا 7 هزار دلار درآمد برای استان دارد.

فریدون فعالی  در جلسه گروه کاری میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان با اشاره به ظرفیت های گردشگری سلامت در استان کرمان اظهار کرد: 9 آژانس خدمات مسافربری و گردشگری مجوز فعالیت در حوزه گردشگری سلامت دریافت کرده اند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، به اعتقاد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، درآمد در گردشگری سلامت بیشتر از سایر حوزه های گردشگری است به طوری که هر گردشگر سلامت حدود 5 تا 7 هزار دلار درآمد برای استان دارد.

همچنین سید مصطفی آیت الهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز در این جلسه تصریح کرد: کرمان ایرلاینی به نام خود دارد اما متاسفانه تعداد پروازهای هواپیمایی استان بسیار کم است که قابل قبول نیست و شرکت هواپیمایی ماهان باید پروازهای جدیدی در کرمان به اکثر نقاط راه اندازی کند.

وی برقراری پروازهای خارجی در فرودگاه کرمان برای توسعه گردشگری استان را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: متاسفانه پروازها از کرمان فقط به چند استان انجام می‌شود که شایسته کرمان به‌عنوان پایتخت مقاومت اسلامی نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید موانع ورود گردشگران خارجی به استان کرمان برطرف و تسهیل شود، گفت: بهتر است اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان، زمینه برقراری پروازها با مقصد کرمان از اقصی نقاط کشور و جهان را با جدیت پیگیری کند و گزارشی از موانع پروازهای ورود و خروج را ارائه دهد.

کرامت یوسفی رییس بیمارستان مهرگان نیز در این جلسه گفت: مهرگان بزرگترین بیمارستان خصوصی جنوب شرق کشور است و در حال حاضر حدود 200 تخت بیمارستانی دارد و در سال گذشته تقریبا 24 هزار پذیرش بیمار داشته است.
به گفته او، با تغییر روش های درمانی بیماران کرونایی درصد مرگ و میر افرادی که در ICU بستری هستند را از 90 درصد به کمتر از 8 درصد رسانده اند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.