سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1402/08/17
کدخبر :96860
10
چاپ :

کرمان در ایام فاطمیه میزبان شهدای گمنام خواهد بود

استان کرمان درخواست میزبانی از ۲۸ شهید گمنام تازه تفحص شده را به ستاد کشوری اعلام کرده تا در صورت موافقت در ۲۸ نقطه از استان تشییع و تدفین انجام شود.

سرهنگ محمود مهدوی‌فرد در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به تشییع پیکرهای مطهر ۲۸۰ شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در ایام فاطمیه اظهار کرد: استان کرمان درخواست میزبانی از ۲۸ شهید گمنام را به ستاد کشوری اعلام کرده تا در صورت موافقت در ۲۸ نقطه از استان تشییع و تدفین انجام شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اشاره به وجود با برکت ۳۱۳ شهید گمنام در استان کرمان افزود: شهدای تازه تفحص شده همزمان با ایام فاطمیه و در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، در استان تشییع و تدفین خواهند شد. 

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اعتبارات و برنامه‌های متعدد در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: ساماندهی و اطلاع‌رسانی مناسب این برنامه‌ها به اثربخشی بیشتر کمک خواهد کرد. 

وی ادامه داد: همه اعتبارات و برنامه‌ها در حوزه ایثار و شهادت در مدارس، دانشگاه‌ها، جمع‌های کوچک و ... برای رضای خداوند و در راستای دِینی است که شهدا به گردن ما دارند، پس باید ساماندهی و اطلاع‌رسانی مناسب نیز داشته باشیم. 

فداکار به تدوین نقش ادارات و سازمان‌ها در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: در خصوص چاپ کتاب شهدای ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ساخت فیلم دفاع مقدس باید ساختاری تعریف و به ادارات اعلام شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.