چهارشنبه26 ارديبهشت 1403     Wednesday, May 15, 2024
1403/02/02
کدخبر :105658
0
چاپ :

پایان قدرت‌نمایی ۱۴ نفر اراذل و اوباش در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از پایان قدرت نمایی و عرض اندام ۱۴ نفر اراذل و اوباش در عملیات‌های یک ماه اخیر پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد خواجه پور در تشریح این خبر گفت: در فروردین ماه سال جدید و افزایش حضور و عبور مسافران نوروزی در شهرستان سیرجان، طرح‌های پلیس در حوزه برخورد با اراذل و اوباش با جدیت بیشتری اجرا شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: در این مدت ۱۴ نفر از اراذل و اوباش که مرتکب جرائمی همچون تیراندازی، نزاع و درگیری با سلاح سرد، عربده کشی و مزاحمت برای نوامیس شده بودند، دستگیر و چهار قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد از آنها کشف و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به استمرار طرح‌های برخورد با اراذل و اوباش و دیگر مخلان نظم و امنیت اظهار کرد: پلیس با این قشر اندک و دیگر کسانی که بخواهند نظم و امنیت عمومی را مختل کنند، با جدیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: طی یک ماه گذشته طرح‌های متعددی در حوزه مبارزه با سرقت خودرو در هرستان سیرجان به اجرا در آمد و ۱۵ سارق دستگیر و ۲۸ فقره سرقت کشف شد و در مجموع ۹۳درصد افزایش کشف انواع سرقت خودرو را داشتیم.

خواجه پور بیان کرد: بیشتر سرقت‌ها مربوط به خودروهای فاقد سیستم امنیتی و محافظتی مناسب است که از مالکان اینگونه خودروها می‌خواهیم برای پیشگیری از سرقت، از تجهیزات بازدارنده و لوازم ایمنی ضد سرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی استفاده کنند و شب ها تا حد امکان از پارکینگ استفاده و از پارک وسایل نقلیه در معابر فاقد روشنایی پرهیز کنند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.