سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1400/10/14
کدخبر :61411
52
چاپ :

وزیر آموزش و پرورش تربیت اجتماعی دانش‌آموزان در اولویت است

وزیر آموزش و پرورش اولویت اصلی این وزارتخانه را تربیت اجتماعی دانش‌آموزان خواند و گفت: در این مسیر باید همه الزامات را به کار گرفت.

یوسف نوری در جریان بازدید از دبستان پسرانه معلم در شهر کرمان به دشواری های کار فرهنگیان در دوران کرونا اشاره کرد و افزود: کار معلمان در دوران کرونا دو چندان شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه ۹۰ درصد فرهنگیان کشور ۲ نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده اند تاکید کرد: در نظام تعلیم و تربیت، تعطیلی مدارس معنا ندارد و همه باید تلاش کنیم که آموزش به شکل حضوری در مدارس پیگیری شود.
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: همه چیز این نهاد در مدرسه است و همه اهداف ما در مدرسه محقق می شود.
وی گفت: ما خادم دانش آموزان و فرهنگیان هستیم و اکنون معلمان با فضای مجازی واقعا بسختی کار می کنند و مدارس باید زنده باشند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: امیدواریم شاهد هزاران حاج قاسم در جامعه جهانی باشیم.

وزیر آموزش و پرورش که امروز پس از ورود به کرمان در گلزارشهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان بویژه شهید سلیمانی ادای احترام کرد، پس از دیدار با امام جمعه کرمان در دبستان پسرانه معلم این شهر حضور یافت و از کلاس های حضوری این آموزشگاه نیز بازدید به عمل آورد.

نوری به منظور شرکت در آیین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار  یادواره سپهبد شهید سلیمانی به استان کرمان سفر کرده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.